Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Schade] door toedoen van anderen te verhalen?

Pagina: 1
Acties:

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 20:29
Gisteren of vandaag is er bij ons op de auto, op het rechter achter portier met grote letters LUL gestift. Dit is een dusdanige stift dat het er niet meer uit te poetsen valt met de hand.

Probleem is echter, het kan op twee locaties gebeurd zijn. Het terrein van mijn vader's werk, of de parkeerplaats waar de auto sinds gisteren gestaan heeft (vlakbij ons huis). En natuurlijk, géén getuigen :(

De auto betreft een Renault Grand Scénic van eind 2006, behoorlijk recent dus. De schade bevindt zich op het rechter achter portier.

Is er een mogelijkheid om deze schade te verhalen (bij bijvoorbeeld het Waarborgfonds)? Wij zijn dan wel WA+Casco verzekerd, maar heeft dit geen gevolgen voor de no-claim?

Nog even in 't kort

-vandaag of gisteren gebeurd
-schade op rechter achter portier van auto
-Grand Scénic eind 2006
-Geen getuigen

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Is er een mogelijkheid om deze schade te verhalen (bij bijvoorbeeld het Waarborgfonds)?
Die keren alleen uit als de schade door een ander motorvoertuig is aangericht, en je moet getuigen hebben. Vandalisme word niet door het fonds vergoed.

Daar zou ik dus maar niet op rekenen....

[ Voor 8% gewijzigd door wildhagen op 21-03-2007 17:50 ]

Virussen? Scan ze hier!

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-11 21:56

vleesjus

echte vleesjus!

Ik kan me herrineren van de havo, dat daar ook wel eens met een watervaste stift op een bord werd geschreven en dit er onmogelijk af te krijgen was. Tot je er met een niet watervaste stift(die stiften die je normaal gebruikt op een whiteboard) erover heen ging. Het was dan een veeg en dan was het weg. Misschien een idee...

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:48

momania

iPhone 30! Bam!

Je kan het ook proberen met white-board cleaner. Daarmee krijg je ook zonder problemen watervaste stift van een white-board af :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 22:57

Dennahz

Life feels like hell should.

Lijkt me niet erg fijn voor de lak overigens...

Twitter

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Waarborgfonds keert niks uit bij vandalisme.

Ik zou even bij een schadeboer langs gaan, misschien kunnen ze het wegpolijsten.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

En of het gevolgen voor je de no-claim heeft kunnen wij ook niet zeggen. Dat hangt toch echt af van je verzekeraar.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11 16:10

rimpeldinky

nani?

deodorant, zit alcohol in wat de stift weer vloeibaar maakt, anders reinigingsalcohol (bij de betere apotheek)

(watervaste stift is meestal op alcoholbasid, na het schrijven verdampt de alcohol en e voila niet weg te krijgen zonder nieuwe alcohol)

*burp*

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Alcohol, thinner, wasbenzine, aceton, het gaat er vast wel ergens mee af!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

SeatRider

Hips don't lie

Denk dat je dat er wel af krijgt met commandant. Daarna eventueel een beetje poetsen met de juiste kleur turtlewax...

Nederlands is makkelijker als je denkt

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 20:29
Update:

Inmiddels heb ik het met poetsen (met car shampoo en wax) eraf kunnen boenen. Je ziet echter wel strepen zitten waar volgens mij lakschade is opgetreden.

Heb ook de dealer gecontacteerd. Zij gaan er eerst met een poetstol overheen en als dat niet voldoende werkt gaan ze spuiten. Kosten zijn waarschijnlijk zelfs zonder no-claim verlies bij de verzekeraar te verhalen!

Verwijderd

Heb je geen idee wie/ waarom iemand dat heeft gedaan? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 19:59 ]

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-11 17:49
spiritus gebruik ik altijd al voor de ramen, en is een prima stiftverwijderaar op cdtjes.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Pagina: 1