Toon posts:

Voodoo3 3500 doet het half???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, keb laatst een voodoo overklokkerdje gedload en dat ging allemaal oke, en ik heb daarna gelijk alles trug gezet omdat ik er nix van merke!
En nu doet mijn hele video kaart het niet meer, windhoos doet het nog wel, en alle games lopen steeds vast! (zodra ik ze opstart)(windhoos dus ook)
Ik heb de nieuwste 3dfx drivers en dx8 al tig keer gedownload!
Weet iemand een antwoord? PLZ help me! ;(

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 22:02

StratoFarmer

Anke :*

nu doet mijn hele video kaart het niet meer, windhoos doet het nog wel, en alle games lopen steeds vast! (zodra ik ze opstart)
kan kloppen, dan heb je jouw kaart te ver ge-overklokt. Wanneer je hem weer op gewone snelheid laat draaien doet ie zeker weer normaal?? (als het goed is wel...)

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 22:02

StratoFarmer

Anke :*

als je'um nou per se zo veel sneller wilt laten lopen zul je toch echt extra koeling moeten aanbrengen op je kaart!

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Verwijderd

Topicstarter
Nej, ik heb alles weer terug gezet!!
en koeling was niet nodig, ik heb maar 10 minuten ff en game gedaan en toen alles GELIJK terug gezet
Ik vind wel knake! moet ik een nieuwe video kaart kopen maar dat kost me weer klauwen met poen! :(