Toon posts:

[SWAT4] Allemaal rare vlakken in beeld*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nou om maar met de deur in huis te vallen, sinds kort heb ik swat 4 binnen omdat mij dit een leuk spel leek. Na de installatie ging ik uiteraard meteen spelen, beginnend met de trainings missie liep ik al meteen tegen een probleem op, echt woorden er voor heb ik niet maar screenshots heb ik uiteraard wel!.

http://i20.photobucket.co...2007-03-1722-08-12-53.jpg

http://i20.photobucket.co...07-03-1722-08-12-53-1.jpg
in het kleine schermpje kan je zien hoe het uit ziet als ik na een muur kijk ( normaal dus ) recht voor uit ziet het dus niet uit:(

ik heb google al afgezocht op verschillende zoek termen maar het enigste wat leek op mijn probleem was iets wat te maken had met Windows 98. maarja ik draai op Windows XP SP2 . toch heb ik geprobeerd wat ze daar voorschreven ( namelijk de resolutie verkleinen ) dit hielp niet ook heb ik de laatste nieuwe en oudere voorgeschreven drivers geprobeerd dit werkte beide niet. hierna heb ik een mail gestuurd na de technische dienst maar dit leverde niets op ze zeiden dat ze geen screenshots ontvangen hadden en dit terwijl ik er 3 toegevoegd had als jpeg en nog andere geupload had @ photobucket en de link er bij geplakt had. het mailtje wat ik dus terug kreeg was met alleen maar standaard dingen die ik al geprobeerd had maar die niet werken. :'( ( ik heb trouwens gehoord dat er voor meerdere mensen met dezelfde video kaart ook dit probleem was maar nog geen oplossing gevonden :( )

nu zal ik wat info leveren over mijn pc--

Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz ( 2CPU's)
Geheugen: 512 MB Ram
DirectX versie: DirectX 9.0c
Videokaart: nVidia GeForce 6200 TurboCache(TM) 265MB

ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn probleem want ik wil het speel echt heel graag spelen
hieronder zal ik a.s.a.p nog een aantal links van screenshots plaatsen.

http://i20.photobucket.co...07-03-1722-08-12-53-1.jpg
http://i20.photobucket.co...2007-03-1722-06-49-65.jpg
http://i20.photobucket.co...2007-03-1722-06-47-15.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 20:52 ]

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Niewste drivers al? ---> www.nvidia.com
1.1 patch al? ---> http://games.fok.nl/news.php?newsid=5034

Verwijderd

Topicstarter
drivers al geprobeerd ( stond in het bericht btw ;) ) en die patch heb ik ook al een keer geprobeerd ik heb zo wel de UK als de US geprobeerd bij de US deed de patch helemaal niets en de UK kreeg ik een error en kon ik de game helemaal niet meer op starten ik zal het nog eens proberen maybe dat de patch niet werkte in combinatie met die oudere driver :) hopelijk werkt het nu wel dan gewoon :/

Verwijderd

Topicstarter
btw ik wil ook even melden dat ik dit probleem NIET in de demo had alleen in de full version dus en het is nog precies dezelfde pc sinds toen

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Is de combi van je weinige geheugen en je slechte graka misschien niet de boosdoener?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
mmh denk niet dat het daar aan ligt de andere games draai ik zonder problemen ( CoD2, HL2 WoW etc ) enigste game waari k dit probleem bij heb is SWAT4

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga hem nu eens op nieuw instaleren en dan de patch er achter aan instaleren mischien werkt dat wel ( damn deïnstaleren duurt langer dan het instaleren zelf:\... )

• CLB
  • Niet online

CLB

Je kunt je bericht 'editten' heh!

Het moet echt aan je drivers liggen hoor!
Op welke 'instellingen' speel je Swat 4?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
op het moment zijn de instellingen de standaard instellingen ( heb net op nieuw geïnstalleerd + de nieuwe patch geinstalleerd heb al verschillende instellingen geprobeerd maar het blijft hetzelfde( heb alles al geprobeerd van low 800*600 tot Custom met alles uit )

maar het probleem blijft zich voor doen
Het moet echt aan je drivers liggen hoor!
Op welke 'instellingen' speel je Swat 4?
naahja geef mij maar eens een driver dan want die op de nvidia site heb ik al geprobeerd en die wat ik had gevonden die scheen te werken onder swat 4 en dan swat 4 goed liet lopen ( een hele oude driver 0.o ) werkte ook niet ik weet niet welke driver ik nu nog moet gebruike dan

---edit---

iemand anders die een oplossing weet of een goede driver heeft die zeker weten werkt?

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 08:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
bump :D :D :D :D ;( :$ :$ :$

• CLB
  • Niet online

CLB

Drivers zijn van je videokaart heh, die kun je gewoon overal zelf downloaden, want die zijn voor elke videokaart weer anders :) Je hebt denk maar 'n kleine kans dat iemand met 'n nVidia 6200 ook Swat 4 wil spelen hier op GoT, kaartje is namelijk 'n beetje outdated! Drivers vind je bijv. op de nVidia-site :)

Succes

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:55:
Drivers zijn van je videokaart heh, die kun je gewoon overal zelf downloaden, want die zijn voor elke videokaart weer anders :) Je hebt denk maar 'n kleine kans dat iemand met 'n nVidia 6200 ook Swat 4 wil spelen hier op GoT, kaartje is namelijk 'n beetje outdated! Drivers vind je bijv. op de nVidia-site :)

Succes
kaart is maybe outdated maar ik heb ook al meerdere keren gezegd dat ik de laatste nieuwe drivers al geprobeerd heb maarja niemand anders schijnt hier dus een oplossing voor te hebben behalve van download de nieuwste drivers?

thx anyways CLB

• rossinl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01:01

rossinl

Audio/Videophile

Heb je je videokaart niet overgeclockt? Zoja, ff alles op default zetten :)

Asus P8Z68-V Pro Gen3 | 2600K | Corsair 4x4GB | Asus GTX660 Ti TOP | Samsung 850 Pro 256GB | Zalman ZM850-HP | Dell U3415W | Sony KDL-60EX700 | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser HD650 | Onkyo TX-SR875 | Arcam FMJ P7 | Klipsch THX Ultra II 7.2

Verwijderd

Topicstarter
rossinl schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:33:
Heb je je videokaart niet overgeclockt? Zoja, ff alles op default zetten :)
nope videokaart is niet overgeclockt ( ben niet zo thuis in het overclocken ^^ )
Pagina: 1