“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
Ik heb speciaal hiervoor een keurig kabeltje getrokken van boven naar beneden omdat mijn wireless er nog wel eens uit wil pleuren..
Probeer het via wireless. Een kabeltje leggen kan altijd nog. Ik verwacht niet teveel problemen.
PSN: Shiver23
lag zit niet in je wireless, waar wireless natuurlijk wel beperkt in de doorvoercapacteit (MB/s) maar die is voor gaming niet zo belangrijk
de lag zit veel meer in je internetconnectie zelf
de lag zit veel meer in je internetconnectie zelf
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
Eeehm, hallo? Sinds wanneer is draadloos opeens net zo goed als met draad? Draadloos is hartstikke onstabiel, of je moet vrij veel geld uitgeven aan een router. En 'vrij veel geld' betekent in dit geval dat dat een 'vrij goede en dure' router moet zijn. Trek zelf je conclusies maar.
Ik heb in ieder geval een ethernetkabel van mijn modem naar de plek waar de PlayStation 3 komt, getrokken omdát draadloos veel vaker (gedeeltelijk) wegvalt. Kan ook aan mijn router liggen natuurlijk, maar een lange kabel is nog altijd goedkoper dan een dure router.
Ik heb in ieder geval een ethernetkabel van mijn modem naar de plek waar de PlayStation 3 komt, getrokken omdát draadloos veel vaker (gedeeltelijk) wegvalt. Kan ook aan mijn router liggen natuurlijk, maar een lange kabel is nog altijd goedkoper dan een dure router.
klopt niet helemaal, want mijn 3e rang gratis tele2 router heeft nooit last van (gedeeltelijk) uitvallen.Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 18:23:
Eeehm, hallo? Sinds wanneer is draadloos opeens net zo goed als met draad? Draadloos is hartstikke onstabiel, of je moet vrij veel geld uitgeven aan een router. En 'vrij veel geld' betekent in dit geval dat dat een 'vrij goede en dure' router moet zijn. Trek zelf je conclusies maar.
echter is via een ethernetkabel veel sneller, en dat is wel zo lekker tijdens het gamen.
Verwijderd
Zoals hier eerder vermeld gewoon bij het modem stekker eruit en na een 20sec. weer aansluiten en
je hebt verbinding. Heeft niets te maken met het wijzigen en of invullen van je compter naam.
Wel bij instellingen op je PS3 alles op automatisch zoeken zetten.
je hebt verbinding. Heeft niets te maken met het wijzigen en of invullen van je compter naam.
Wel bij instellingen op je PS3 alles op automatisch zoeken zetten.
Pagina: 1