Beste allemaal,
*Ik zit hier momenteel nog in schoking toestand met kippenvel op m'n stoel*
Sinds anderhalve week werk ik (voor het eerst) op een mac (Macbook pro) en ben bezig met mijn eindexamenproject voor de multimedia academie. Best leuk project, website geschreven in php met een aantal ajax gebaseerde functies.
Situatie:
Ik heb 3 dagen geleden voor het laatst een backup gemaakt dmv een .rar bestand.
Vanaf toen tot 5 minuten geleden heb ik ongelovelijk veel code getikt en de bestanden die ik al had uitgebreid of voorzien van behoorlijk wat nieuwe functies.
Toen ik opzoek was naar een oud stukje code wat ergens in mijn backup.rar stond heb ik 2 keer op het bestand geklikt zodat hij mijn "UnRarX 2" opende en een schermpje begon te ratelen.
Ik heb geen idee of dit gebruikelijk is maar hij heeft ALLE bestanden die ik al had aangemaakt met oude bestanden (vrijwel allemaal leeg waren) overschreven!!!
Probleem:
- Prullenbak is leeg (was hij al)
- Finder zegt "herstel niet mogelijk"
- Volgende week woensdag inleverdatum
- ALLES WEG!!!
Is er een manier op herstel?!!?
Heeft iemand dit eerder meegemaakt!?
en is er een uitweg?!?!?!?!?!?
*heb gek genoeg nog steeds kippenvel*
*Ik zit hier momenteel nog in schoking toestand met kippenvel op m'n stoel*
Sinds anderhalve week werk ik (voor het eerst) op een mac (Macbook pro) en ben bezig met mijn eindexamenproject voor de multimedia academie. Best leuk project, website geschreven in php met een aantal ajax gebaseerde functies.
Situatie:
Ik heb 3 dagen geleden voor het laatst een backup gemaakt dmv een .rar bestand.
Vanaf toen tot 5 minuten geleden heb ik ongelovelijk veel code getikt en de bestanden die ik al had uitgebreid of voorzien van behoorlijk wat nieuwe functies.
Toen ik opzoek was naar een oud stukje code wat ergens in mijn backup.rar stond heb ik 2 keer op het bestand geklikt zodat hij mijn "UnRarX 2" opende en een schermpje begon te ratelen.
Ik heb geen idee of dit gebruikelijk is maar hij heeft ALLE bestanden die ik al had aangemaakt met oude bestanden (vrijwel allemaal leeg waren) overschreven!!!
Probleem:
- Prullenbak is leeg (was hij al)
- Finder zegt "herstel niet mogelijk"
- Volgende week woensdag inleverdatum
- ALLES WEG!!!
Is er een manier op herstel?!!?
Heeft iemand dit eerder meegemaakt!?
en is er een uitweg?!?!?!?!?!?
*heb gek genoeg nog steeds kippenvel*