Pick up and Return van HP

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MitchellOnline
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06-2025
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de pick up and return garantie op hp pavilion laptops van HP. Hiermee bedoel ik dus de reparatie-tijd en de service wat HP biedt. Alvast bedankt voor de reacties ;)

Verwijderd

2coowl4you schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:36:
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de pick up and return garantie op hp pavilion laptops van HP. Hiermee bedoel ik dus de reparatie-tijd en de service wat HP biedt. Alvast bedankt voor de reacties ;)
Ronduit bagger.

Ik heb eind februarie een nieuwe hp laptop gekocht. Hier bleek echter na een paar dagen een defect in het scherm te zitten (de backlight). Ik hp gemailt en de notebook werd de volgende dag (05-03-07) opgehaald ter reparatie.
Na een week ik hp mailen met hierin hoe het stond mmet de reparatie. Ik eem mail terug; ''we wachten op een onderdeel''
Zo zijn er heel wat maitlje naar hun toegegaan met diezelfde vraag en na een maand kreeg ik hem terug.

Ik gekeken op het formulier waarop stond wat ze vervangen hebben; het moederbord en HD.

Ik uitgebreid testen om te kijken of ze het scherm defect nou hadden gerepareerd. En nee hoor..

En onderhand staat hij nu al weer een week tot 1 1/2 week bij Hp ter reparatie.

De klantenservice en het reparatie centrum communiceren voor geen meter. DAt is iets wat ik je wel kan zeggen.

Ik ben dus gewoon niet te spreken over deze (wat ze noemen) ''service''.
Slaat gewoon nergens op.

Het was voor hun goedkoper geweest om ''gewoon'' een neiuwe notebook te sturen denk ik.

Als je jou notebook op wilt/moet sturen moet je er mooi vanuit gaan dat je hem 2 maanden kwijt bent :S