Weet niet of er behoefte aan is, maar met het oog op de stampede lijkt het me goed om een 'support' topic te maken voor deze manier van folden.
Ik ga zo een Radeon X1950 Pro halen, en wil dan F@H gaan draaien op die kaart.
Wellicht kunnen mensen die dat ook doen hier support leveren en hun ervaringen delen.
Het gebruik van de grafische kaart zou de score enorm verbeteren als ik deze zin mag geloven (van een willekeurige user op het internet):
"Waar een intel quad core 85 Gigaflops haalt doet een X1900 wel 360 Gigaflops."
Hier staat al een heleboel info, maar dat wil uiteraard nog niet zeggen dat het allemaal voor zich spreekt.
Voor mensen die willen weten welke kaarten er ondersteund worden atm:
We now support serveral classes of GPU boards, including X1600, X1800, and X1900 class GPU's from ATI.
Ik ga zo een Radeon X1950 Pro halen, en wil dan F@H gaan draaien op die kaart.
Wellicht kunnen mensen die dat ook doen hier support leveren en hun ervaringen delen.
Het gebruik van de grafische kaart zou de score enorm verbeteren als ik deze zin mag geloven (van een willekeurige user op het internet):
"Waar een intel quad core 85 Gigaflops haalt doet een X1900 wel 360 Gigaflops."
Hier staat al een heleboel info, maar dat wil uiteraard nog niet zeggen dat het allemaal voor zich spreekt.
Voor mensen die willen weten welke kaarten er ondersteund worden atm:
We now support serveral classes of GPU boards, including X1600, X1800, and X1900 class GPU's from ATI.