Vista, Uitzetten afbeeldingen op de taakbalk

Pagina: 1
Acties:

• brommer1
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Hoe kan ik in de Taakbalk uitschakelen dat er geen afbeeldingen op geslagen worden(moet nu alles handmatig uit de taakbalk verwijderen), ze moeten alleen naar mijn eigen map, kan nu geen 100 tegelijk meer downloaden met een News Reader(geeft niet welke) anders wordt de taakbalk tevol en loopt vast
Als er op de taakbalk 20 afbeeldingen op geslagen zijn loopt de computer al vast.
Onder Windows XP kwamen alle afbeeldingen in mijn eigen map terecht en niet op mijn taakbalk.

Kort samen gevat: als ik 100 afbeeldingen download komt het in mijn eigenmap en op de taakbalk.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:45

ThunderNet

Flits!

Als je met de rechter muisknop op je taakbalk klikt, en naar Toolbars gaat. Welke toolbars staan er aangevinkt?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• brommer1
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
ThunderNet schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:42:
Als je met de rechter muisknop op je taakbalk klikt, en naar Toolbars gaat. Welke toolbars staan er aangevinkt?
Alleen snelstarten, ben weer terug gegaan naar XP, heb van alles geprobeerd, of ligt het aan dat ik de Basic versie heb.
Nu XP weer geinstalleerd gaat alles weer van ouds.
Ik heb onder Google gezocht, niks te vinden.

• DivxLover
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-03 09:10
Zo zo, dan ben jij aardig opgevoert Brommer1. ;)

12.40 een vraag stellen, 12.42 er een reactie op en dan ben jij al met een compleet nieuwe installatie bezig?

Vroemmmmmm :+

Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P