Lengte van oortelefoondraad

Pagina: 1
Acties:

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:47

Saven

Administrator

Topicstarter
Beste,

Ik heb dus sinds 2 dagen een iPod Nano 8gb. Nu viel mij op dat het linker oortelefoontje strakker werd getrokken in mijn oor dan het rechter oortelefoontje.

Nou heb ik net gekeken, en het blijkt dus dat het draad van mijn rechter oordopje zo'n 2 á 3 millimeter langer is dan het draad van het linker oordopje.

Nou zul je denken, wat boeit die paar millimeter nou?
Dat is logisch, maar als je alle 2 de oordopjes in je oren hebt dan voel je het toch echt wel dat het linker oordopje strakker naar beneden wordt getrokken.

Weet iemand of dit zo hoort? Of dat ik terug moet gaan naar de winkel waar ik hem 2 dagen geleden heb gekocht.

Alvast bedankt :)

Verwijderd

het 'hoort' niet, maar ik denk dat als het om 2-3 millimeter gaat dat het een verschil is dat je op de koop toe moet nemen. Mijn Sennheiser px200 koptelefoon heeft hier ook een heel klein beetje last van, de rest van het draad zit echter zo los dat ik er geen last van heb. Misschien kan je de iPod wat hoger dragen, dan houdt je iets meer draad over.

• stickyfish
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:45

stickyfish

Don't fuck with Limbo's

Het hoort, ik heb het ook. Hoe draag je je iPod eigenlijk dat je dat merkt? Als ik dit topic niet gelezen had had ik het niet eens opgemerkt.

"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-02 20:51

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Hahaha toch wel hilarisch om met je collega's het lengte verschil van je iPod oordopjes te vergelijken.
Voor jullie informatie bij mijn Apple in-ears is de rechter een millimeter of 2 langer :z

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:47

Saven

Administrator

Topicstarter
stickyfish schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:35:
Het hoort, ik heb het ook. Hoe draag je je iPod eigenlijk dat je dat merkt? Als ik dit topic niet gelezen had had ik het niet eens opgemerkt.
Gewoon :P iPod in broekzak, oortelefoontjes in doen en dan voel ik dat die linker iets harder naar beneden wordt getrokken

• stickyfish
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:45

stickyfish

Don't fuck with Limbo's

Saven schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:41:
[...]

Gewoon :P iPod in broekzak, oortelefoontjes in doen en dan voel ik dat die linker iets harder naar beneden wordt getrokken
Ik heb het even uitgeprobeerd, en bij mij trekt het dus echt niet als ik mijn iPod in de broekzak doe. Ik ben bijna 2 meter, en ik heb nog kabel genoeg over. Als ik de iPod los hang dan hangt hij op mijn knieen, en dan begint hij pas met trekken, zou dus geen probleem op moeten leveren lijkt mij.

"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan

• BlackLion
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-12-2025
Hou gewoon je hoofd recht.
probleem op gelost

doe de ipod is een de andere broekzak aan de andere. kant nu trekt het ander oor zeker?

[ Voor 49% gewijzigd door BlackLion op 21-03-2007 13:55 ]

Pagina: 1