Toon posts:

Ervaringen Gembird behuizing?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het samenstellen van een pc. Nu heeft Gembird erg goedkope kasten met 400 watt voedingen er in (zo'n 36-38 euro). Heeft iemand ervaringen met dit merk? ik heb al rondgezocht maar er is verbazingwekkend weinig over te vinden..

Wat is jullie advies? een kast van 350 watt van een meer bekend merk, of zou een gembird 400 watt ook prima kunnen? (kijk bv op sallandautomatisering)

Alvast bedankt voor de reacties!

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-01 17:28

mr_obb

Lakse Perfectionist

Kasten van GemBird zijn precies wat je kan verwachten voor die prijs. Dun metaal, hier en daar een scherp randje, slecht afgewerkt enz. De voeding heet inderdaad 400Watt, maar ik zou er niet te veel van verwachten. De kabeltjes aan de kabelboom zijn dunner dan bij merkvoedingen en de voeding zelf weegt echt helemaal niets.

Voor een goedkoop Celeron systeem met onboard videokaart is zo'n kastje prima te gebruiken. Wil je iets serieuzers doen, dan zou ik maar een paar tientes extra uitgeven.

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt,

denk dat ik gewoon ga voor een aopen QF50D oid. Het systeempje is niet voor mijzelf en hier zijn (veel) goede reviews van, dus ik lever liever iets af waar andere mensen ook al tevreden over zijn.. zekere voor het onzekere:)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Ervaringen zoek je dmv de (GoT) Search, niet met een topic :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.