Kan iemand me helpen? Ik heb enige tijd geleden mijn dvd region verandert in region 1. Nu speel ik al een tijdje met AnyDVD wat ik wil maar soms vergeet je dat weer en aangezien het merendeel van mijn dvd's region 2 is wil ik terug; maarrrr...nu is die tab er gewoon niet meer, niet via Device Manager, niet via een speler als Realplayer. Als ik check met DriveRegionInfo zie ik inderdaad region 1 en nog 3 changes left. Ik heb uitgebreid zitten zoeken op het web, uiteindelijk vond ik X-Setup maar die zegt dat de XQ DVD Region Code.xpl plug-in er niet is waardoor ik het niet via deze tool kan veranderen. Een ander tooltje heb ik niet gevonden. Ik heb verder bij MS zitten zoeken, of ik een stukje software kwijt was wellicht maar ook niks gevonden. Ik heb een Sony Vaio PCG-K315Z met XP waarin een Pioneer DVD K14L met firmware 1.0 en heb meerdere spelers gebruikt maar gebruik meestal WinDVD 5 for Vaio, geeft een maximaal beeld. Elke tip is welkom...
Herinstalleren van windows.
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Waarom pak je niet gewoon VLC mediaplayer? Dan maakt het geen reet meer uit op welke regio je speler staat en welke regio schijf je erin duwt, gezien die toch alles speelt (vanaf versie 8.5)