Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Hoe wordt die F: mapping sowieso tot stand gebracht? Dit aangezien als je hem handmatig aanmaakt hij wel te zien is. Ik vraag me daarom af hoe hij dan bijv. bij het inloggen tot stand komt.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Bij het inloggen wordt deze via een inlogscript aangemaakt. Andere netwerkschijven zijn wel zichtbaar.
Even voor de goede orde, die andere schijven worden dmv hetzelfde script aangemaakt?CAP-Team schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:47:
Andere netwerkschijven zijn wel zichtbaar.
Gewoon een net use neem ik aan dus.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
yep
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| @ECHO OFF CLS NET USE F: /DELETE NET USE K: /DELETE NET USE Z: /DELETE NET USE F: \\PDC\DATA NET USE K: \\SERVER2\DATA NET USE Z: \\PDC\HOME$ |
Probeer is andere schijfletter, wellicht is F in gebruik door een oude USb stick. Eventueel te controleren onder computer management.
http://www.bonuszoeken.nl
Pagina: 1