Waar koop jij je games?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.455 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-10 17:26
Het valt mij op dat de prijzen van games nogal uiteen liggen. Dus waar bestellen jullie zoal je games?

Vooral play.com zie ik hier vaak voorbij komen maar volgens mij heb je daar een creditcard voor nodig? Daarnaast had ik CD-Wow ontdekt maar kan hierover niets vinden in de shopsurvey. Er zijn wel wat topics over maar die stammen uit 2003 tot 2005. In de tussentijd kan er natuurlijk een hoop veranderen. Het valt me via hun site op dat de games wel ongeveer 20 - 25 euro goedkoper zijn. En dat is precies de prijs die ik ongeveer zou betalen voor een game. Bol.com heb ik ook bekeken maar die is eigenlijk amper goedkoper dan de winkel qua PC-games en dan moet je er nog op wachten ook.

Daarnaast is er natuurlijk ook wel iets als de Makro en Mediamarkt maar dat scheelt hooguit een paar euro's. Het parkeergeld en de benzine kost mij netzoveel als dat er bespaard word. Voordeel is wel dat je de games direct in huis hebt en gelijk kan beginnen. Mocht er iets zijn kan je ermee naar een fysieke winkel terug.

Waar halen jullie je PC-games, waarom daar en wat zijn jullie ervaringen met deze winkel? Dit omdat ik nu vooral illegale games op mijn PC heb en last krijg van mijn geweten. Ik zie STALKER nu, de ontwikkelingstijd en wil graag ervoor betalen, maar geen 50 euro :9. Er zitten zoveel nutteloze kosten aan... Persoonlijk zou het mij ook niet boeien als die gewoon als "Bulk" komt. Boekjes raak ik kwijt, hoesjes vangen alleen maar stof en nemen ruimte in.

PS. niet iedereen heeft een CC, daarom had ik gehoopt dat er mensen ervaringen hebben met online shops zonder creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.gcshop.nl :)
als ik ooit een spelletje legaal koop koop ik hem bij gcshop.nl, is ook redelijk goedkoop

ervaring met deze winkel is goed, lekker snel in huis en geen absurde verzendkosten. Games worden in een bubbeltjes envellope verstuurd

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:43

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Voor console games gebruik ik tegenwoordig http://www.play-asia.com Veel games, vaak eerder dan in e EU en ze zijn vaak STUKKEN goedkoper dan in NL :) (Plus een leuke bijkomstigheid dat het allmeaal engels ipv dat gare naar nederlands vertaalde troep)

Verder gebruik ik wel eens dimensionplus.nl, Dynabyte (ism klantenkaart), CDCrave.com en gek genoeg, Bartsmit :P (vaak hebben die goedkope games :?)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:48
Heb keer bij CD wow wat besteld, dit gaat via een bedrijf in nederland.
Had toen COD2 gekocht net uit was maar 20 euro :) en toen de transactie was gedaan had ik hem na 4 a 5 werkdagen binnen, dus beviel me goed!
En voor CD wow heb je geen creditcard nodig,dat was altans toendertijd ik daar wat bestelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik kan je cd-wow aanraden. Die zijn meestal goedkoop en je hebt geen creditcard nodig. Ook leveren ze snel. Ik heb er regelmatig wat besteld en heb nog nooit problemen met ze gehad.
Als je er spellen gaat bestellen, hou er wel rekening mee dat het om een US versie kan gaan.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt er een beetje aan hoe graag ik de game wil hebben. Als ik hem meteen MOET hebben (zoals FFXII laatst) haal ik hem gewoon in de winkel waar ze hem hebben in de stad. Ik woon in het centrum dus dat is een kleine moeite.

Games die besteld moeten worden, of import haal ik meestal bij Dimension Plus. Ik let niet zo heel erg op de prijs eigenlijk als ik een game koop. Het downloaden van games doe ik al een lange tijd niet meer, een game zonder doos en boekjes enzo...is toch niet de complete spel ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:42
Sinds hij een filiaal in Almere heeft koop ik ze zo goed als allemaal bij Flevogames, vriendelijke service en vaak goedkoper dan de grote ketens.
Af en toe bestel ik wel een spel bij GC-Shop wanneer het gaat om een spel dat ik heel graag op tijd wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-10 15:28

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik kijk gewoon een paar winkels in (FRS, Dynabyte, Dixons, InterToys (:D), MM etc) en anders bestel ik via bol.com :) Vaak is bol.com redelijk vlot en dan heb ik het zo in huis.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ik koop regelmatig mijn games bij CD-WOW. Nooit problemen mee gehad! Je kunt met CC betalen, maar ook via een gewone overboeking.
Eén keer kreeg ik bij mijn game een zwart-wit boekje in plaats van kleur. Verder kreeg ik eigenlijk altijd precies wat je ook in de winkel ziet liggen. Zeker als je de verpakking niet zo boeit, is dit dus een aanrader! Ze leveren ook vrij snel, bijna altijd sneller dan in hun mailtje staat en de game kan gewoon door de brievenbus.

[ Voor 14% gewijzigd door Velvet op 21-03-2007 10:38 ]

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:56

Nakebod

Nope.

Bestel wel eens games bij play.com, en dvds voornamelijk bij play.com, cd-wow.com, proxis.nl.
Mijn ervaring met alle 3 is prima. Verzending is over het algemeen vrij vlot, mits op voorraad.
Betaal wel overal met creditcard, maar dit is volgens mij bij cd-wow en proxis niet vereist.

En waarom ik juist daar haal?
Simpel, de prijs. En bij alle bovengenoemde sites is het gratis verzenden naar Nederland, dus dat heeft ook weer een voordeeltje boven de al lagere prijs.

Ik merk wel dat je echt meerdere shops moet hebben om te vergelijken.
Soms zoek je 2 producten (A en B) dan is A bij shop1: € 20, en B kost daar € 40.
Kijk je bij shop2 is A €30 euro en B €20.
In zo een geval bestel ik bij 2 shops, verzendkosten heb je toch niet :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 11:40

Bosmonster

*zucht*

gewoon bij de Mediamarkt of voor preorders dynabyte.nl.

Het feit dat ik het direct mee kan nemen uit de winkel is mij veel waard.

[ Voor 41% gewijzigd door Bosmonster op 21-03-2007 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorisandkaylas schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 10:36:
Sinds hij een filiaal in Almere heeft koop ik ze zo goed als allemaal bij Flevogames, vriendelijke service en vaak goedkoper dan de grote ketens.
Af en toe bestel ik wel een spel bij GC-Shop wanneer het gaat om een spel dat ik heel graag op tijd wil hebben.
Goedkoper? Niet echt mee eens, vaak is de Media Markt toch echt euro's goedkoper en die zit er maar een klein eindje vandaan. En de service vond ik eigenlijk ook niet echt bijzonder. Ze verkopen volgens mij ook 2de hands games die ze niet goed testen (mijn FFX-2 deed het bijvoorbeeld niet out of the box).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
Ja het gaat mij eigenlijk alleen om de game. Doe toch alle CD's in een verzamel map waar er 250 in kunnen. Dit omdat losse vaak kwijt raak en boekjes eigenlijk nooit doorlees. Er zit vaak toch wel een tutorial in. Ben allang blij dat ze nu in DVD-hoesjes komen want mijn kast puilt uit de dozen.

De enige keren dat ik die boekjes lees is als de game net nieuw heb en moet poepen.

Maar vond het hypocriet om een 1500 euro kostende gamePC te kopen, en dan spellen te downloaden. Voor 20-30 euro zou ik veel meer spellen kopen gewoon, wat ik wel eerlijk vind. Als je ziet wat een ontwikkeltijd erachter zit.
Chester schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 10:35:
Ihou er wel rekening mee dat het om een US versie kan gaan.
Oh... waar moet ik dan precies rekening mee houden? Het is toch gewoon Engels en verder geen verschil? In dat geval, ook alleen maar een plus. Als dadelijk de nieuwe C&C3 hier uitkomt met "Construcie voltooid" en "Mammoet tank klaar voor actie" zou ik echt gaan huilen.

[ Voor 26% gewijzigd door Woodsy op 21-03-2007 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Mijn DS en GBA games haal ik bij Play-Asia. Die zijn toch regiovrij en het scheelt je al snel 20 euro als je importeert. Bovendien komen spellen vaak maanden eerder uit in de VS.

Wat Cube/PS2/Wii games betreft, die koop ik gewoon in de winkels. Maargoed, ik koop zelden fullpriced games dus dat telt niet echt mee. Verder koop ik ook nog redelijk wat op Marktplaats en Ebay, maar dat is dus wel tweedehands en de vraag is of je dat wilt. Vaak wel stukken goedkoper, met name voor de wat oudere spellen

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Woodsy schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 10:49:
Ja het gaat mij eigenlijk alleen om de game. Doe toch alle CD's in een verzamel map waar er 250 in kunnen. Dit omdat losse vaak kwijt raak en boekjes eigenlijk nooit doorlees. Er zit vaak toch wel een tutorial in. Ben allang blij dat ze nu in DVD-hoesjes komen want mijn kast puilt uit de dozen.

De enige keren dat ik die boekjes lees is als de game net nieuw heb en moet poepen.

Maar vond het hypocriet om een 1500 euro kostende gamePC te kopen, en dan spellen te downloaden. Voor 20-30 euro zou ik veel meer spellen kopen gewoon, wat ik wel eerlijk vind. Als je ziet wat een ontwikkeltijd erachter zit.

[...]

Oh... waar moet ik dan precies rekening mee houden? Het is toch gewoon Engels en verder geen verschil? In dat geval, ook alleen maar een plus. Als dadelijk de nieuwe C&C3 hier uitkomt met "Construcie voltooid" en "Mammoet tank klaar voor actie" zou ik echt gaan huilen.
Het gaat ook niet zozeer om de taal, maar bij console games heb je ook nog zoiets als een regiocode. Ergo, Europa werkt met Regio Code 2 (d8 ik) en werkt op het zogehete PAL-60 systeem. Amerika daarintegen werkt met Regio Code 1 (??) en met het NTSC systeem. (PAL/NTSC heeft met de manier van projecteren op het scherm te maken.
Voor het fijne ervan--> lees de FAQ of zoek ff op Google ;) ) Vaak werken US games gewoon op EU systemen, maar vaak ook niet ;) :+

Uiteraard heb je van dit alles geen last op de PC en kan je lekker een US versie nemen :)

[ Voor 25% gewijzigd door Notna op 21-03-2007 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
Bedankt het gaat om mij geval enkelt om de PC games maar natuurlijk wel makkelijk voor de console gamers.

Verder mogen mensen natuurlijk gerust hun favoriete winkel blijven posten en waarom daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
Ik koop meestal bij e-Plaza laatste tijd en anders online bij bol.com werkt een vriend van me nu dus komt goed uit.

Lekker snel werk vlakbij eplaza en bol.com is vaak volgende soms nog zelfde dag binnen.

Maar kan je niet wat links in je topic post zetten van mensen wie wat waar verkopen wil wel is toeren op die sites enzo.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
Ik heb alleen niet echt verstand van ccs / html waar de topicstarts hier worden gemaakt volgens mij? Zal vanavond wel even wat informatie zoeken over hoe het precies in zijn werk gaat.

Wilde namelijk wel een vergelijking in de topicstart zetten, moet natuurlijk geen 2e shopsurvey worden maar gewoon qua tips, vergelijkingen etc.

[ Voor 14% gewijzigd door Woodsy op 21-03-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Woodsy schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:43:
Ik heb alleen niet echt verstand van ccs / html waar de topicstarts hier worden gemaakt volgens mij? Zal vanavond wel even wat informatie zoeken over hoe het precies in zijn werk gaat.

Wilde namelijk wel een vergelijking in de topicstart zetten, moet natuurlijk geen 2e shopsurvey worden maar gewoon qua tips, vergelijkingen etc.
offtopic:
Tip: Neem gewoon een bestaand topic met een layout en kopieer deze gewoon. Verander wat kleurtjes enz.Zo heb ik het toendertijd ook gedaan toen ik een TS moest maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Bestel vrijwel alles via internet,gcshop/cd-wow/etc. Mijn laatste 2 games heb ik echt "online" gekocht. Daar bedoel ik mee,creditcard gegevens ingevoerd en daarna mailtje krijgen met je serial en een downloadlink. Zo werken ze nou eenmaal bij de sony(mmorpg afdeling). Gekke is dat je gewoon MEER kwijt bent dan bij de duurste zaak in nederland. Vanguard koste me online 55 dollar terwijl hij hier in de winkels lag voor 40e. Maarja,je hebt hem wel meteen en je kon 3 dagen eerder spelen dan de rest.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Budget games koop ik meestal bij bol.com of Dimensionplus; Bol.com heeft veel titels, ook die al wat ouder zijn. Dimplus had in het verleden een paar games die ik al een tijdje op het oog had.
Bij nieuwe games wisselt het voor mij. Een paar keer bij play.com, afgelopen keer met Supreme Commander bij Blahdvd.com gedaan (was ook erg snel) ook een keer gcshop gedaan, en soms gewoon bij de Media Markt als ik wat zie liggen wat me leuk lijkt (die hebben overigens ook wel een grote budgetafdeling, al is het meestal niet veel soeps). Meestal kijk ik wel eerst online wat shops rond, omdat het bij een nieuwe game echt wel veel kan schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woodsy schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 10:49:
Ja het gaat mij eigenlijk alleen om de game. Doe toch alle CD's in een verzamel map waar er 250 in kunnen.
[...]
Ben allang blij dat ze nu in DVD-hoesjes komen want mijn kast puilt uit de dozen.
Agreed, wat moet je met die overtolige fluff verder? Gewoon de CD/DVD en een klein doosje gaat op de plank en die grote kartonnen omslagen van weleer die gebruik je om je oud papier doos te vullen.
Als dadelijk de nieuwe C&C3 hier uitkomt met "Construcie voltooid" en "Mammoet tank klaar voor actie" zou ik echt gaan huilen.
Juustem. Daarom importeer ik m'n spellen dus via Amazon.co.uk, want als je een spel uit de winkel meeneemt is het hier weer "Konstuktion fertig, Ihr Mammutpanzer ist kriegsbereit und wir haben auch Bier und Wurst eingebaut für unterwegs."...
Hele, dikke, vette, stinkende, bruine, plakkende, Scheisse is dat.
En de Engelse versie hier in een winkel kopen? Forget it. Ik móét dus wel naar Amazon, of een webshop in NL vinden die én geheid niet een NL versie van een spel levert (zoals bol.com dus keihard wél doet als je pech hebt) én geen bizarre bedragen voor shipping rekent. Maar ja, als ik toch over de grens m'n zachte waren moet halen kan he took gewoon in Engeland. Als ze dan vertaald hebben dan van Amerikaans naar Brits, wat mijn inziens als verbetering geldt.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-10 16:24

bonzz.netninja

Niente baffi

offtopic:
[quote]
Als dadelijk de nieuwe C&C3 hier uitkomt met "Construcie voltooid" en "Mammoet tank klaar voor actie" zou ik echt gaan huilen.
[/quote]
Ooit eens zo'n rts spel gehad waar de eenheden dingen zeiden als "klaar om te rukken". Mega geestig. Was geloof ik anno 2027 ofzoiets. Duits spel oorspronkelijk iig

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:12
Ik koop me games eigenlijk overal en nergens. Voor prijzen is er een hele simpele site: www.budgetgaming.nl Beetje als de T.net pricewatch maar dan voor games. En lang niet alleen webshops.

Verder loop ik ook regelmatig marktplaats af en in de zomer lekker België intrekken voor de West-Vlaamse rommelmarkten. Een hele strook tussen Brugge en Kortrijk, je wilt niet weten wat ik daar al niet aan retro opgepikt heb. Games voor een halve euro, goedwerkende SNES en Master System consoles voor 2 tot 4 euro (incl controllers, kabels etc, werkend en al). Ik haal daar veel meer dan hier op een gemiddelde koniginnedag. Als je goed zoekt is er best munt uit te slaan. Ook als er hier weer es een videotheek mee kapt kun je koopjes slaan. Mits je niet te beroerd bent om een oudere game aan te raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
Klopt maar voor budget spellen is er al een apart topic.

Hierin worden tips etc. gegeven voor de wat oudere spellen. Ik doel hiermee meer op nieuwe games. De games die dus 50 euro in de winkel kosten wat simpelweg voor velen teveel geld is. Optie 1 is inderdaad spellen 2e hands en anders oudere titels, maar dan had ik ook niet die nieuwe PC hoeven kopen.

Daarom gezocht, webshops of goedkopere winkels die niet die volle 50 euro vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:12
Dan kom je toch vanzelf uit bij www.budgetgaming.nl Een beter overzicht heb ik nog niet gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 16:05
Mijn games koop ik de laatste jaren eigenlijk alleen nog bij Play.com en CD-WOW. Zo heb ik recentelijk nog bij Play.com Supreme Commander gekocht, en bij CD-WOW heb ik laatst de uitbreiding voor Titan Quest: Immortal Throne gekocht.

Met die laatste bestelling had ik nog een probleempje, maar dat is prima opgelost. Ik had namelijk Immortal Throne via iDEAL betaald, maar kreeg na voltooiing de melding dat de betaling mislukt was en dat ik op een andere manier moest betalen. Dus nog een keer besteld, en met m'n andere rekening (eerste keer ABN-AMRO, tweede keer Postbank) ook weer via iDEAL betaald. Die ging wel goed, maar toen ik vervolgens op m'n ABN-AMRO rekening keek was er wel degelijk geld afgeschreven!
Dus maar ff contact opgenomen met de customerservice van CD-WOW, die netjes 1 bestelling annuleerden en het geld weer op mijn rekening terug stortten.

Prima ervaring met CD-WOW dus. En meestal nog lekker goedkoop ook! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed topic. Gelijk een spel besteld bij Livegames.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 09:05
Ik koop m'n games meestal bij Nedgame. Enorm aanbod met ook heel veel keuze uit oude(re) games, prima prijzen en heel vaak aantrekkelijke acties. Online shop is ook dik in orde qua levertijd etc.

www.nedgame.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.gcshop.nl
www.nedgame.com
www.bol.com

Nooit in winkels waar ze de game uitpakken, omdat je hier ontzettend vaak bekraste DVD's krijgt en bovendien wil ik de game zelf uit het plastic halen (vreemd maar waar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1) steam
2) bol.com
3) intertoys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dixons, bartsmit, free record shop, dynabyte, e-plaza, bol.com, neckerman, otto, jaja alles legaal :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik koop games ook wel via de shops op ebay. Vaak zitten daar titels bij die stukken goedkoper zijn dan in NL. Dat ze dan uit Engeland of uit de VS komen maakt mij weinig uit, als me dat per game €25 bespaart doe ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Meestal koop ik games gewoon bij de free record shop, die is namelijk lekker dicht bij mij in de buurt en ook op Utrecht Centraal waar ik meerdere keren in de week langs kom.

Pre-orders doe ik bij bol.com, goede ervaringen mee, wordt altijd snel verzonden en in een keurige stevige kartonnen envelop.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
Ook een aantal games maar alvast besteld via cd-wow.nl en livegamer.nl

Betalen via iDeal gaat lekker vlot en maakt het hartstikke makkelijk. FEAR en de uitbreiding gehaald omdat die toch wel verschrikkelijk vaak heb gespeeld. Stalker maar besteld bij CD-wow.nl omdat die toch lekker goedkoop is, hou het voorlopig bij enkele om even te kijken hoe die winkel is qua bezorgen en updates.

Voorlopig heb ik alleen HL2 legaal, en das de enige waar ik iedere keer problemen mee heb. Moet je weer het laatste deel via internet binnenhalen terwijl supertrage verbinding heb en iedere keer die Steam. Mjah, das een andere discussie.

BartSmit / Dixons / FRS haal ik eigenlijk nooit omdat het gewoon te duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-04 02:32
Ik koop alles online bij:

1. Dimensionplus

Altijd goed, optijd en korting voor vaste klanten.

2. Informatique

Zit lekker in de buurt.

3. Steam

Zitten leuke games tussen die niet altijd verkocht worden in winkels.

Oja en 4 Bol.com als ik echt iets heel ouds nodig heb.

[ Voor 8% gewijzigd door Argos op 23-03-2007 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk alleen maar bij www.cd-wow.nl, allereerstvanwege de prijs, maar zeker ook vanwege afhandeling, service, etc. Gewoon zeer goed en betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 12:37
Meestal bij CD-Wow (en dan een van de andere, niet .NL sites, die zijn goedkoper. Meestal de US site). Soms ook wel eens bij play.com, en voor bepaalde games die ik gewoon op dag van release wil hebben (bijvoorbeeld mijn GW CE's) maak ik pre orders bij Dynabyte.

Voor console games eigenlijk bijna ALLES 2e hands, via bijvoorbeeld Ebay. Ik weiger 60 euri voor die games te dokken :P. Helpt ook wel dat ik vrij laat mijn xbox heb gekocht, en nog later mijn PS2, dan kan heel goedkoop een inhaalslag maken ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Sjekster op 23-03-2007 21:19 ]

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Bertrand schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:01:
Meestal koop ik games gewoon bij de free record shop, die is namelijk lekker dicht bij mij in de buurt en ook op Utrecht Centraal waar ik meerdere keren in de week langs kom.
als je toch op Utrecht CS bent, kan je net zo goed naar de Mediamarkt lopen (Radboudkwartier, net voorbij de McD): ben je meestal tientje goedkoper uit :)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegenwoordig haal ik al mijn games bij Zuiderpark-Computers.

Ondanks dat het een webshop is, heb ik heel goede ervaringen met de service. Persoonlijke e-mails wanneer een game gereleased wordt en ook de prijzen zijn meer dan eens lager dan normaal. De website is eenvoudig, maar duidelijk.

En stiekem willen ze nog wel eens een dag of twee eerder verzenden van "de laatste games". En dat is dan toch best leuk om op GoT te vermelden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Behalve dat ik redelijk veel games al gratis krijg, koop ik de rest dan ook maar meteen in bij onze eigen shop. GameParty Shop. Verder goedkoop en verzendskosten zijn ook te verwaarlozen. Altijd netjes binnen op de releasedatum (mits pre-order) dus niks te klagen.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Laatst online: 01-10 17:08
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:21:
Eigenlijk alleen maar bij www.cd-wow.nl, allereerstvanwege de prijs, maar zeker ook vanwege afhandeling, service, etc. Gewoon zeer goed en betrouwbaar.
Ik wil hier TDU kopen maar ik twijfel door een kennis van me die zegt dat hij door hun is opgelicht.
Hij zegt dat hij betaald heeft maar nooit iets ontvangen heeft en dat CD-Wow de post de schuld geeft.
Normaal gesproken krijg je toch een tracktrace code en kun je de zending toch volgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:05
Pumanike schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 18:18:
[...]

Ik wil hier TDU kopen maar ik twijfel door een kennis van me die zegt dat hij door hun is opgelicht.
Hij zegt dat hij betaald heeft maar nooit iets ontvangen heeft en dat CD-Wow de post de schuld geeft.
Normaal gesproken krijg je toch een tracktrace code en kun je de zending toch volgen ?
ik had zaterdag besteld met iDeal en gister in huis... De pakketjes hebben geen tracktrace (voor zover ik zag) omdat het in van die bubbleverpakking zit.

Dit was trouwens ook mijn eerste bestelling daar, ik hoorde hier goede ervaringen en ik kan zeggen dat het prima werkt. _/-\o_

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Laatst online: 01-10 17:08
Ok bedankt :).

PS. ik koop mijn games via bartsmit.com (hebben ze wel eens mooie aanbiedingen), zuiderpark of gewoon in de plaatselijke intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

gamevision.nl

Een zaakje dat iets meer dan een jaar geleden is opgezet door een clan-maatje van me. Levert altijd strak op tijd (vaak zelfs binnen 24 uur) en is niet duur. Echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 10:34:
Voor console games gebruik ik tegenwoordig http://www.play-asia.com Veel games, vaak eerder dan in e EU en ze zijn vaak STUKKEN goedkoper dan in NL :) (Plus een leuke bijkomstigheid dat het allmeaal engels ipv dat gare naar nederlands vertaalde troep)

Verder gebruik ik wel eens dimensionplus.nl, Dynabyte (ism klantenkaart), CDCrave.com en gek genoeg, Bartsmit :P (vaak hebben die goedkope games :?)
heel veel dingen bij play-asia worden niet geleverd aan eu, iemand hier een oplossing voor, want ze hebben daar nl regelmatig aanbiedingen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03:13
Weet iemand ook een adres voor "Oude" games ? Game of the Year edition's of Best Seller series ?
Ik zoek oa. Half life (evt Generations)

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:04:
[...]

heel veel dingen bij play-asia worden niet geleverd aan eu, iemand hier een oplossing voor, want ze hebben daar nl regelmatig aanbiedingen ??
Klopt, Play-Asia levert inderdaad geen PS3 en PSP hardware en software in de EU. Wel PS1/PS2 en andere consoles alsmede PC-spellen. Play-Asia vaak scherpt geprijst.

Een Aziatische shop die wel Japanse PSP import naar Nederland brengt is YesAsia. Prijzen zijn iets minder scherp (ze prijzen nauwelijks af, doet Play-Asia wel). YesAsia heef wel gratis internationele bezorging bij een bestelling van $25 of meer en ze leveren altijd "via" een Duits depot zodat je geen BTW en invoerrechten hoeft te betalen.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIPER2001
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 11:24

VIPER2001

[GOT]The Source

Ik bij bartje smit.

c&c 3 kane editie 49 euries
en supreme commander ook 49.95 met aeon bonus

Asus X99-DELUXE i7-5930K 16 GB (DDR3 2133) asus GTX1070 8 GB , asus xense ,asus usbdvdwriter,CM-COSMOS II,coirsair1200I,evo1TB,960pro512,Seagate2TB+Seagate 2x4TB,canon5350 logi g910+g502 iiyama G2773HS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorheen voornamelijk Lik-Sang, nu Play-Asia.
Bij Play-Asia hebben ze nu 20% korting zo koop je bv 'Gears of War' (Xbox360) voor 36 euro incl. verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-10 15:16

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Via budgetgaming.nl kom je snel achter de laagste prijzen van alle shops: http://www.budgetgaming.nl/

Ik gebruik hem vaak om voor speciale edities e.d. te kijken waar die het goedkoopste zijn. Maar over het algemeen bestel ik mijn games bij GCShop.nl. Ook pre-orders zijn daar altijd op de launchdag bezorgd :)

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 01-04-2007 18:06 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 09:14

DR161

is sarcasminist

Ik koop mn spellekes bij Futurezon eplaze en voor mn pre-orders klop ik even bij dynabyte aan.

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog een coupon code voor play-asia? Zou heel fijn zijn ;)

• Znisses
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-02-2023
Voor mij tot nog toe maar 2 'dealers' :)
Play.com en Steam. Heb daar tot nog toe meer dan genoeg kunnen vinden wat ik (nog) wil/wilde hebben.

Just another cog in the murdermachine...

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:27
GCshop en cd-wow.nl voor goedkoper nieuwe games. Bij cd-wow duurt het alleen wel een tijdje voordat je hem hebt. Meestal een week na de release.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Verwijderd

Znisses schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:16:
Voor mij tot nog toe maar 2 'dealers' :)
Play.com en Steam. Heb daar tot nog toe meer dan genoeg kunnen vinden wat ik (nog) wil/wilde hebben.
Me too. Play.com heeft alles, alleen shipping duurt gewoon glashard twee of soms wel drie weken. 6 november Dragon Age besteld, 8 november verstuurd, vandaag aangekomen. 9 november Borderlands en Modern Warfare 2 besteld en verzonden, ik moet ze nog zien.
Maar goed, sinds ik bij play.com in één keer 82 CDs bestelde zitten er meestal van die "door de douane geopend" stickers op m'n play.com pakjes dus vermoedelijk denken ze dat ik aan de digitalemediasmokkel doe hier bij het Zollamt. Daar wordt het allemaal niet sneller van, laten we zeggen.

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:25
Over het algemeen bij Nedgame Apeldoorn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
Een bump uit "Geplaatst op zondag 01 april 2007 18:04" voor coupon codes....
En iedereen gaat er nog op in ook.

Maar on-topic:
www.budgetgaming.nl is erg makkelijk.

Ikzelf haal de spellen bij HMV (www.hmv.com), Game (www.game.co.uk) of ik koop ze online via deze sites, steam (via UK, stuk goedkoper), amazon.

Ja ik haal ze, kom nogal wat in Engeland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 17:14
Cdwow voor spellen die ik niet direct moet hebben, 12games en soms bol.com voor spellen die ik wel direct wil hebben. Dat was het wel een beetje.

Steam

Pagina: 1