WebDAV in Vista is horribly broken. Ik wil het fixen, maar ben nog steeds op zoek naar de tarball met de source...
Het zou m.i. een goed punt zijn, ware het niet dat users niet altijd gebruikmaken van de geneste layout en bovendien niet altijd in de tree reageren.
En het is code technisch lastiger
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Plus dat je in mijn ogen niet objectief kunt modereren in een discussie waaraan je zelf deelneemt, ook al is het in een andere thread.
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
En ik sluit mij bij Dawuss aan, zodra je deelnemer bent van een discussie ben je niet meer objectief. Misschien zijn sommige mensen dat wel, maar zelfs die doen dat dan niet meer.
* Delerium baalt stiekem ook wel
* Delerium baalt stiekem ook wel
Indien ik in een topic reageer is omdat het me na aan het hart gaat of omdat ik denk iets te kunnen toevoegen. Het is vervolgens aan anderen om te stellen of dat ook gelukt is. In andere threads kan het zomaar over hetzelfde gaan als in "mijn" thread. Ik ben dan zowiezo niet meer objectief. komt btw ook voor dat er een reactie wordt gedaan die niet in de boom staat maar begonnen wordt met @hoeretoeter. Dit zou ik ook kunnen doen om anderen te stangen en vervolgens te modereren.
Slechte zaak lijkt me. Of in geval van dubbelpost de andere wegmodden terwijl ikzelf later was. Natuurlijk stel ik niet dat het veel gebeurd. Maar de schijn van partijdigheid is te vermijden door mod functies weg te halen. Het feit dat er de mogelijkheid is om op een lullige manier de reacties te beinvloeden ten behoeve van eigen geschreven stuk is reden genoeg hier niet aan te beginnen.
Of het een of het ander, oorzaak en gevolg zijn hier logischerwijs verbonden aan elkaar.
Slechte zaak lijkt me. Of in geval van dubbelpost de andere wegmodden terwijl ikzelf later was. Natuurlijk stel ik niet dat het veel gebeurd. Maar de schijn van partijdigheid is te vermijden door mod functies weg te halen. Het feit dat er de mogelijkheid is om op een lullige manier de reacties te beinvloeden ten behoeve van eigen geschreven stuk is reden genoeg hier niet aan te beginnen.
Of het een of het ander, oorzaak en gevolg zijn hier logischerwijs verbonden aan elkaar.
Rechtvaardigheid betekent niet dat we allemaal hetzelfde zijn.
Dus een topic eerst modereren, de resultaten daarvan saven en later zelf een reactie in dat topic geven is ook "not done"?
* DivxLover fluit een onschuldig melodietje....
Voorbeeld ervan is hier te vinden: http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1966240
Ik had mn moderaties er al op los gelaten en kwam daarna tot de conclusie dat ik er zelf toch ook nog iets over kwijt wilde.Ik vraag hier gewoon om een mening van de rest van de Molice....

Voorbeeld ervan is hier te vinden: http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1966240
Ik had mn moderaties er al op los gelaten en kwam daarna tot de conclusie dat ik er zelf toch ook nog iets over kwijt wilde.Ik vraag hier gewoon om een mening van de rest van de Molice....
[ Voor 58% gewijzigd door DivxLover op 21-03-2007 21:00 . Reden: typo's en kleine verduidelijking ]
Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P
Verwijderd
Tja, dat is natuurlijk wat meer een twijfelgeval... mi wat acceptabeler omdat je in ieder geval reacties op jouw post(s) niet meer weg kunt modden om ervoor te zorgen dat mensen kritiek op jouw posts niet meer lezen.DivxLover schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:55:
Dus een topic eerst modereren, de resultaten daarvan saven en daarna zelf een reactie in dat topic geven is ook "not done"?
Eerst modereren en dan pas posten vind ik _zelf_ prima. Als je besluit niet te gaat posten verandert je mening/denkwijze/kennis/inzicht niet ineens en dus ook de manier waarop je mod niet. Dus het uiteindelijke resultaat van jou modacties blijven mijns insziens gewoon gelijk. En inderdaad wordt er zo dus wél verhinderd dat je eventuele reacties op jou post niet meer weg kunt modden, wat ik wel een goede zaak vind.
Daar kan ik me inderdaad ook in vinden, al zou het alleen maar zijn om de schijn van vooringenomenheid te vermijdenVerwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:59:
[...]
..... omdat je in ieder geval reacties op jouw post(s) niet meer weg kunt modden om ervoor te zorgen dat mensen kritiek op jouw posts niet meer lezen.
Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P
Ik ook en wel omdat zoiets de regels van het spel zijn. Als de regels dat toelaten dan mag het gewoon. Het tegendeel is toch niet te bewijzen/controleren en waarom zouden we?RoD schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:03:
Eerst modereren en dan pas posten vind ik _zelf_ prima.
De meeste persoonlijke moderaties worden toch geplaatst als men een reactie op je eigen reactie geeft. Die kan je dan omhoog/omlaag modden... maar juist dat soort reacties zijn betrokken en daarom is het veel logischer om de modrechten pas uit te zetten nadat je gereageerd hebt.
Pagina: 1