opnemen met de mine tuner kan niet als je te ver van de centrale woont lekker dan
ook zit er geen instelling op dat je de mine tuner van zelf uit gaat ...
Huh? Hoezo niet? Dat ding heeft toch gewoon een 'video' (beeld) uitgang (in de vorm van een SCART, waarschijnlijk?). Daar kun je toch vervolgens alle mogelijke opnamen apparatuur (videorecorder, dvd, hd recorder, computer recorder) op aansluiten?Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 21:43:
opnemen met de mine tuner kan niet als je te ver van de centrale woont lekker danook zit er geen instelling op dat je de mine tuner van zelf uit gaat ...
![]()
![]()
![]()
Dat aangesloten apparaat krijgt vervolgens hetzelfde signaal binnen als je aangesloten tv.
Rode knopje indrukken en hij is aan het opnemen.......
Waarschijnlijk gaat dit over opnemen en kijken naar een andere zender?
Geen idee of dat kan met Mine, maar dan lijkt me de enige logische reden waarom er niet opgenomen kan worden omdat je waarschijnlijk niet genoeg bandbreedte hebt?
Geen idee of dat kan met Mine, maar dan lijkt me de enige logische reden waarom er niet opgenomen kan worden omdat je waarschijnlijk niet genoeg bandbreedte hebt?
[ Voor 2% gewijzigd door Xof op 21-03-2007 01:59 . Reden: zinsconstructie :P ]
Ik denk dat je dit beter in het centrale topic over ervaringen met KPN Mine kunt plaatsen. Zo is het een beetje een loos topic zonder discussie
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()