office loopt vast na snelle toetscombinaties

Pagina: 1
Acties:

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Tweakers,

Ik heb onlangs een nieuwe pc gekocht, vervolgens windows geinstalleerd enzo en veel andere software. Alles werkt prima behalve office. Word, MS Outlook enzo lopen vast na snelle toetscombinaties en dit gebeurt vaak al na korte tijd. Ik heb al geprobeerd andere toetsenbord drivers te installeren, ander toetsenbord erop aan te sluiten, andere office suites heb ik ook al geinstalleerd. Niks werkt, office blijft vastlopen. Iemand een idee?

Alvast bedankt

Verwijderd

zijn die snelle toetsencombo's niet 'gebonden' aan andere applicaties (denk aan iets van hotkey programmatjes of ergens ingesteld...)

mijn advies, sluit alle programma's die je maar kan sluiten (ook in je systray)

en probeer het dan nog is

• bart1074
Ik ga het proberen, al denk ik niet dat het probleem daarin kan zitten. Toetsenbord is namelijk gloednieuw, en geen hotkeys ingesteld. Maar wie weet. Iemand nog andere ideeen?
Alvast bedankt.

• Keesk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-07 10:05
Instellen van type snelheid al geprobeert ? Start>>instelling>>configuratiescherm>>toetsenbord

• bart1074
Ik denk eerlijk gezegd dat het probleem ingewikkelder is om op te lossen. Dat toetsenbord is een logitech LX 710, een van de meest geavanceerde toetsenborden van het moment, heb ik succesvol geinstalleerd en verder geen aanpassingen gemaakt aan de configuratie. Dus het lijkt me dat het probleem niet in hotkeys dan wel snelheid van de toetsencombinaties ligt. Iemand andere suggesties? Alvast bedankt

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Heb je de speciale Logitech driver geinstalleerd ? Zoja, dan draait ie zeer waarschijnlijk een speciale background task voor de extra toetsen. Zet die eens uit via msconfig.exe (en eventuele Intel/ATi/NVidia hotkey tools ook) ... En welke speciale hotkey(s) zorgt/zorgen voor de vastloper ?

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-07 15:07
Start windows eens op in de veilige modus en kijk of Office dan wel naar behoren werkt.

No Shame, only Fame!

Pagina: 1