Toon posts:

DBP v.1 wat vinden we ervan ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img73.imageshack.us/img73/9021/dbpfulljt6.jpg

Sinds 18-3-07 is er een nieuw usenet indexerings programma online.
Het zal gaan draaien onder de naam DBP wat staat voor Dutch Binaries Program.

De 1e indruk is dat het programma vrij modern uitziet. Vrolijke kleuren gebruikt en ook het menu is makkelijk te bereiken. Ook is er een handige zoekfunctie ingebouwt.

Verder zijn veel basis functies mogelijk voor de " normale user " Voor de Donerende DBP leden hebben ze extra opties in het DBP tools gedeelte ingebouwd. Hier is een eigen soort power post ingebouwd waar men dus bestanden het usenet mee kan uploaden. Ook is er een nzb creater + nog wat andere handige functies. Deze extra functies zijn jammer genoeg wel pas toegankelijk wanneer men doneert.

Voor ondersteuning is er een forum opgericht waar men terrecht kan voor vragen en een gezellig praatje.

Voor de mensen die het programma willen proberen is het hier te downloaden. Voor de mensen die niet precies weten wat usenet is kunnen jullie hier meer informatie krijgen.

Verwijderd

Dit heb ik toevallig gisteren geinstalleerd, en ik moet zeggen dat ik het zeker zo fijn vind als FTD, het ziet er overzichtelijk uit, en het heeft de functies toch net iets meer onder handbereik.
Jammer dat er nog niet zoveel posts zijn maar dat is denk ik een kwestie van tijd.