Welke router te kiezen!

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sven_Vdb
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-03 21:07
Ik heb dus nu een wrtg54g!
Maar de draadloze verbinding werkt niet meer.Dus moet ik voor een nieuwe gaan kijken.
Ik was van deze wel zeer tevreden,maar het signaal was wel niet megaver te ontvangen.

Heb van iemand gehoord dat die N reeks verder kan uitzenden!
Is dit waar?En welke kies ik dan het beste??

Verwijderd

Ja; ik heb een WRT54GX200 en haalt (in) het hele huis minstens 90% bereik. Zo lang de ontvanger(s) kunnen!

• Sven_Vdb
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-03 21:07
Is dat alleen draadloos?Want als ik op dat figuurtje kijk op de site van linksys.
Zie ik nergens ethernetpoortjes!

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Sven_Vdb schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 08:58:
Is dat alleen draadloos?Want als ik op dat figuurtje kijk op de site van linksys.
Zie ik nergens ethernetpoortjes!
Misschien handiger om in de specs te kijken op de site dan alleen naar het plaatje... 8)7

Verwijderd

Misschien even op DEZE specsheet kijken

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Ik zou voor een apple airport extreme gaan.

Prima dingetjes, in combinatie met de juiste ontvangers (dwz.: ontvangers met genoeg vermogen, geen standaard usb stickjes) komen ze een heel eind.
Anders gewoon een WRT54GL kopen ;)

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Verwijderd

Anti-XP schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:38:
Ik zou voor een apple airport extreme gaan.

Prima dingetjes, in combinatie met de juiste ontvangers (dwz.: ontvangers met genoeg vermogen, geen standaard usb stickjes) komen ze een heel eind.
Anders gewoon een WRT54GL kopen ;)
Welke ontvanger moet je dan best nemen?

Vic
Pagina: 1