Ongemodereerde reacties markeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Topicstarter
Af en toe kijk in je modqueue en zie je dat er bij oude items één of enkele ongemodde reacties staan. Die wil je natuurlijk best even beoordelen; maar das niet zo makkelijk, want zoek maar eens die ene ongemodereerde reactie tussen die 149 wél gemodde :P

IceWeasel gebruikers en gebruikers van derivaten van deze heilige browser, zoals FireFox en dergelijke, klikken dan gewoon op de UnModded bookmarklet in hun Bookmarks Toolbar :

JavaScript:
1
javascript:(function(){var links,i,first;first=true;links=document.getElementsByTagName('a');for(i in links){if(links[i].innerHTML != undefined){if(/^Score: 1 $/.test(links[i].innerHTML)){if(first){first=false;links[i].scrollIntoView(true);}links[i].style.color=%22red%22;}}}})()

En na een clique zijn alle ongemodde reacties voorzien van een mooi rood score labeltje zodat ze goed te spotten zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perfect! Dat maakt het leven weer wat gemakkelijker. Ik kijk zelf nog wel eens "the day after" bij draadjes waar ongemodde posts staan, en dat zijn er soms inderdaad best veel.. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lammert
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-09 18:26
_/-\o_ Thnx, das nog eens handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:42

Cyphax

Moderator LNX
Dat is inderdaad handig. Met een kleine uitbreiding kun je nog je eigen posts highlighten.

offtopic:
IceWeasel is een fork van Firefox, niet andersom. :P

[edit]
Ik heb 'm wat aangepast, de rode score viel me niet genoeg op. Dit wel:
code:
1
javascript:(function(){ var links,i,first;first=true;links=document.getElementsByTagName('a');for(i in links){if(links[i].innerHTML != undefined){if(/^Score: 1 $/.test(links[i].innerHTML)){if(first){ first=false;links[i].scrollIntoView(true);} links[i].parentNode.style.backgroundColor=%22teal%22;}}}})()

[ Voor 55% gewijzigd door Cyphax op 20-03-2007 21:12 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Topicstarter
Jaaa, maar Fx is nonfree, dus kan het sowieso nooit zo heilig zijn als IW ;)

Hij klopt trouwens niet helemaal bedenk ik net; als iemand standaard op een andere score dan 1 begint werkt het niet. Moet de regexp even voor omgeschreven worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

So, da's ff een handige tool :)

Maar pas op dat er niet gemodeerd wordt om het modereren. We hebben vaker de modQueue perse leeg willen hebben maar daardoor kan er wel onevenredig veel 'gemodereerd' uitgedeeld worden voor posten die meer/minder verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 13:29

botoo

💀 too old to die young

* botoo with Ecteinascidin.gif ^^
Het tooltje lijkt me leuk/handig, maar het doel is een goed gemodereerde draad, niet een gemodereerde draad en door een aantal reacties te highlighten loop je een goede kans dat je de andere reacties te kort doet, je weet immers niet of ze goed gemodereerd zijn en/of ze voldoende gemodereerd zijn (een +4 heeft minstens drie moderaties nodig, en een troll minstens twee).

(maar ik vind het in dit geval toch wel een beetje jammer dat ik met Safari surf ;) )

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Het moet vziw ook met Safari werken hoor :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

En bedankt O-) dus nu mag ik toegeven dat ik totaal niet weet wat ik met dat javascript aan moet :X.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Topicstarter
Ik heb het scriptje ook al een half jaar ofzo; postte het niet omdat het natuurlijk beter is als mensen gewoon alle berichten nog een keer nalopen in plaats van alléén de ongemodde berichten even een tagje te geven. Maargoed, zo af en toe is het toch wel handig :P

@botoo; maak een nieuwe bookmark aan met als URL die javascript lap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem iets voor je aangepast botoo:
code:
1
javascript:(function(){alert('Hey, this does helemaal niets! I snap der nothing from!!')})()

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:58

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Sluit mij bij boto aan. :$

;)

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 22:19:
Heb hem iets voor je aangepast botoo:
code:
1
javascript:(function(){alert('Hey, this does helemaal niets! I snap der nothing from!!')})()

:P
Ah ik zie het, totaal nutteloos dus }>
* botoo heeft geen script nodig om te weten dat 'ie ergens niets van snapt :P

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:42

Cyphax

Moderator LNX
Zo highlight ie ook reacties van MIJNNAAM:
code:
1
javascript:(function(){ var links,i,first;first=true;links=document.getElementsByTagName('a');for(i in links){if(links[i].innerHTML != undefined){if(/^MIJNNAAM$/.test(links[i].innerHTML)){links[i].parentNode.style.backgroundColor=%22red%22;}if(/^Score: 1 $/.test(links[i].innerHTML)){if(first){first=false;links[i].scrollIntoView(true);}links[i].parentNode.style.backgroundColor=%22teal%22;}}}})()

Als je daar je eigen nick invult kun je je eigen reacties highlighten. Ook wel prettig, anders is het zo zoeken.
botoo schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 21:57:
* botoo with Ecteinascidin.gif ^^
Het tooltje lijkt me leuk/handig, maar het doel is een goed gemodereerde draad, niet een gemodereerde draad en door een aantal reacties te highlighten loop je een goede kans dat je de andere reacties te kort doet, je weet immers niet of ze goed gemodereerd zijn en/of ze voldoende gemodereerd zijn (een +4 heeft minstens drie moderaties nodig, en een troll minstens twee).
Ook wel fijn om te weten dat er niet verwacht wordt dat de modqueue leeg komt. :)

[ Voor 36% gewijzigd door Cyphax op 20-03-2007 23:20 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Pagina: 1