WebDAV in Vista is horribly broken. Ik wil het fixen, maar ben nog steeds op zoek naar de tarball met de source...
Ongetwijfeld zal dat kunnen, heb je echter enige voorbeelden waar dit aangepast zou moeten worden? Dat verandert makkelijker
.
Anders mep je de plank nogal mis, de TS vraagt om een Nederlandse uitleg van de Nederlandse afkorting, niet om een vertaling.
Of snap ik een grap weer niet
[ Voor 7% gewijzigd door Osiris op 20-03-2007 20:40 ]
Ik heb het in het recentste geval (nieuws: Red Hat zoekt het grote publiek op) even gefixt.
@ SympathiekeSok : doe je naam eer aan en laat dergelijke reacties voortaan achterwege. Als we dan toch gaan mierenneuken, dan kan ik als Belg namelijk zeggen dat KMO grammaticaal gewoon correcter is dan MKB. Het 'middenbedrijf' en 'kleinbedrijf' slaan namelijk nergens op zou je kunnen zeggen, tegenover "Kleine en Middelgrote Ondernemingen".
Anyway, ter verduidelijking voor de eenzame fietser vlaming: acronym toegevoegd
@ SympathiekeSok : doe je naam eer aan en laat dergelijke reacties voortaan achterwege. Als we dan toch gaan mierenneuken, dan kan ik als Belg namelijk zeggen dat KMO grammaticaal gewoon correcter is dan MKB. Het 'middenbedrijf' en 'kleinbedrijf' slaan namelijk nergens op zou je kunnen zeggen, tegenover "Kleine en Middelgrote Ondernemingen".
Anyway, ter verduidelijking voor de eenzame fietser vlaming: acronym toegevoegd
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Dit topic is gesloten.
![]()