Op mijn pagina wordt een cookie aangemaakt met de last visited date.
Maar wanneer iemand refreshed of op een "lees meer..." knop klikt, dan ververst de cookie zich.
En heeft dus de "last visited date" dus totaal geen zin gehad, want de cookie slaat dan gewoon weer de tijd op wanneer het ververst of geklikt is.
Nu heb ik ergens gelezen dat je de setCookie na het lezen van de cookie moet doen. Maar wanneer ik dit doe krijg ik de "Headers already sent" error.
wie weet hoe ik dit kan oplossen?
Alles is in een index.php
wordt de cookie aangemaakt. Dit is dan ook op de eerste regel van de pagina.
Nu wordt dit midden in de pagina aangemaakt:
Maar wanneer iemand refreshed of op een "lees meer..." knop klikt, dan ververst de cookie zich.
En heeft dus de "last visited date" dus totaal geen zin gehad, want de cookie slaat dan gewoon weer de tijd op wanneer het ververst of geklikt is.
Nu heb ik ergens gelezen dat je de setCookie na het lezen van de cookie moet doen. Maar wanneer ik dit doe krijg ik de "Headers already sent" error.
wie weet hoe ik dit kan oplossen?
Alles is in een index.php
PHP:
1
2
3
4
| <?php $inTwoMonths = 60 * 60 * 24 * 60 + time(); setcookie(lastVisit, date("d-m-Y H:i"), $inTwoMonths); ?> |
wordt de cookie aangemaakt. Dit is dan ook op de eerste regel van de pagina.
Nu wordt dit midden in de pagina aangemaakt:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| if(isset($_COOKIE['lastVisit'])) { $last = $_COOKIE['lastVisit']; echo "Laatste bezoek: <font color=#C40807>" .$last. "</font>"; } else { echo "Welkom op de site!"; } |
Huub Huub Barbatruc!