Sub aansluiten

Pagina: 1
Acties:

• Masterrikkie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-01-2025
Oke, ik heb een jbl set op de kop getikt, 2 woofers met kist, 4 kanaals gto 75.4 versterker 2 hoedeplank speakers van 100 wat en een compo setje,

ik ben dus bezig met inbouwen enzo, maar is me versterker genoeg om met 4 kanalen 2 speakers en 2 woofers aan te sturen? En wat kan ik beter doen me hoedeplank speakers op de versterker of me composet?

versterker: GTO 75.4
Vermogen per kanaal 104 watts RMS x 4 at 4 ohms, 284 watts RMS x 2 at 4 ohms

woofers: JBL GT4-12
- Uitgangsvermogen (in Watt): 250
- Frequentiebereik (in Hz): 23-450
- Gevoeligheid (in dB): 93
- Impedantie (in Ohm): 4
- Soort subwoofer: Passief
- Diameter woofer (in cm): 30
- Belastbaarheid (in Watt (RMS)): 250
- Belastbaarheid (in Watt (piek)): 1000

Kan ik dus 2 kanalen voor 2 woofers gebruiken, en hoe sluit ik dit het beste aan? dus elk kanaal 1 woofer en zet ik me versterker op stereo of mono? of zet ik de subs in serie gebrugt?

Ik weet dat ik beter nog een versterker erbij kan nemen maar ik heb dit liever nog niet, misschien later.

P.S. waarom hij vorige keer gesloten werd is mij een raadsel als ik de handleiding had had ik het wel zelf opgelost. Ik probeer hier gewoon wat meer informatie te winnen van mensen die er wel verstand van hebben. En met me spelling valt het allemaal wel mee?

• DriveSand
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-11-2024

DriveSand

Transform and roll out!

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Lees deze link even door, DM de mod die je andere thread op slot heeft gedaan en gebruik voortaan mijn in plaats van me ;). Volgens mij valt het allemaal wel mee, maar even contact met een mod lost meer op dan opnieuw een topic openen :).