"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Kan het niet zijn dat hij ze geopend heeft en dat ze op den duur weggeswapped zijn (3x woordwaarde) naar de pagefile, bijvoorbeeld vanwege gebrek aan fysiek geheugen?
Pagefile is immers niet meer dan een (deel van) het geheugen.
Als je dat soort dingen niet wil kan je met gpedit.msc wel zorgen dat je pagefile ge-zero-ed word bij afsluiten (kan het wel flink wat lang duren als je veel geheugen hebt btw).
Pagefile is immers niet meer dan een (deel van) het geheugen.
Als je dat soort dingen niet wil kan je met gpedit.msc wel zorgen dat je pagefile ge-zero-ed word bij afsluiten (kan het wel flink wat lang duren als je veel geheugen hebt btw).
[ Voor 42% gewijzigd door wildhagen op 20-03-2007 17:53 ]
Virussen? Scan ze hier!
Anoniem: 146790
Ik denk dat de documenten naar de pagefile zijn geswapt (Lang geleden misschien), en dat ze er nog steeds in staan.
Ik sluit me aan bij bovenstaande verhalen - Windows kan inderdaad alles weg-pagen wat niet per se of niet direct nodig is, daar onder vallen dus ook de inhoud van bijvoorbeeld Microsoft Word of WinZip, of bijvoorbeeld Google Desktop - dat betekent dus dat je al snel die bestanden in je pagefile zet.
Omdat Windows standaard z'n pagefile niet cleared, houd je dus vlagen (of soms hele documenten?
) over
Omdat Windows standaard z'n pagefile niet cleared, houd je dus vlagen (of soms hele documenten?
Dat ze geswapped zijn geloof ik, de vraag waar ik mee zit is waarom het geswapped is als ik de documenten niet terug vind op de HD
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Pakt de windows Indexing service ook netwerkschijven mee bij het aanmaken van zijn index? Wellicht is die er dan langsgelopen. Of een virusscanner die een geopende netwerkshare scant en dus de bestanden inleest. Ofzo
.
Zo scherp als een voetbal!
Omdat hij ze wellicht vanaf een network-share heeft geopend. Dan komen ze dus ook in zijn geheugen, en mogelijk dus ook in de pagefile, terecht. Daar hoeft een document echt niet lokaal voor te zijn opgeslagen.Pim. schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 19:45:
Dat ze geswapped zijn geloof ik, de vraag waar ik mee zit is waarom het geswapped is als ik de documenten niet terug vind op de HD
Virussen? Scan ze hier!
Pagina: 1