Toon posts:

dsl touchscreen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
voor een home automation project heb hier een pc draaien met dsl ( damn small linux)
alles werk zo als het hoort :)
behalve me touchscreen ik heb geen idee hoe ik dit werkend kan krijgen onder dsl
iemand enig idee ?

merk van het touchscreen heb ik geen idee van :S maar onder windows werkt die wel met de drivers van m3

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Maar hier kunnen wij je ook maar bar weinig mee helpen met dit soort informatie.
Wat heb je allemaal al geprobeerd? , wat heb je allemaal al op internet gevonden?

Heb je bijvoorbeeld type nr of serie nr al door google heen gegooid?
Of misschien bied de readme van de drivers wel wat meer info...

www.degroot-it.nl

Verwijderd

Topicstarter
ik ken wel wat vinden op internet als het goed is moet ik deze drivers hebben :

http://solutions.3m.com/w...Information/TouchDrivers/

maar ik heb het is een .rpm bestand en die ken ik niet instaleren onder dsl

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Damn small linux is een debian kloon als ik het goed heb. Als je dat weet en zoekt op rpm debian kom je waarschijnlijk wel langs alien, die kan rpm installeren.

Verder denk ik dat degroot hier wel een punt heeft:
degroot schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:50:
Maar hier kunnen wij je ook maar bar weinig mee helpen met dit soort informatie.
Wat heb je allemaal al geprobeerd? , wat heb je allemaal al op internet gevonden?

Heb je bijvoorbeeld type nr of serie nr al door google heen gegooid?
Of misschien bied de readme van de drivers wel wat meer info...
Meer info in je startpost geeft een betere kans om het probleem op te lossen en het aangeven wat je gedaan hebt om het op te lossen is eigenlijk een vereiste !

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Bedenk dat er in de Linux kernel sources al aardig wat touchscreen drivers zitten. Mogelijk hoef je niet meer te doen dan een nieuwe module voor je kernel te bakken. Maar idd, ook daarvoor moeten we weten wat voor touchscreen je hebt :z

Oslik blyat! Oslik!