Nice pics Jelle, alleen je codes kloppen niet helemaal...
Denk dat de mods dat niet apprecieren dus ga jij ze changen of zal ik 't even doen
(en doormailen?)Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 19:10:
Zoals je kunt zien zit er een 9cells batterij in. Dit is een fout omdat ik een 6cells batterij had besteld. Nu weet ik alleen niet of ik deze zal houden of hem omruil voor een 6 cells. Ik vind dit er namelijk nogal lelijk uitzien. Maar aan de andere kant scheelt het me wel € 24,-.
Persoonlijk vind ik 't ook niet zo chique, maakt 'm weer groter en past niet in 'n sleeve...
De laatste 2 foto`s zijn gemaakt voor de mensen die de resolutie wouden zien. Zoals je ziet wordt tweakers.net op de helft van de pagina weergegeven. Je kun met Control - scroll wel inzoomen maar daar wordt het beeld niet mooier van.
Hmm kun je 't niet centreren ofzo op een of andere manier... dit lijkt mij persoonlijk niet echt handig!?
Verder zit er geen "sluiting" op de klep. Je klapt de laptop dus dicht maar hij valt niet in een vergrendeling.
Dat was bekend! Kan de vraag niet meer vinden, maar iemand wilde weten wat 't was, heb ik toen uitgelegd! Sluiting maakt gebruik van magnetisme en zodoende blijft je scherm dus wel 'dicht' zitten.
Ook is het jammer dat de audio in/uit gang zo`n lelijke kleur heeft,
evenals de S-video connectie. Misschien dat ik daar later nog wat aan ga doen

Vind ik persoonlijk ook niet zo mooi idd, maarja persoonlijke dingetjes
Verder vind ik de pianolak erg mooi en sjiek. ( past ook goed bij m`n externe hardeschijf )

Ik vind 't persoonlijk niet zo strak. Ben ook erg benieuwd hoe 't zich verhoudt met krassen en dergelijke. Toen ik die 17 inch BTO hier had staan, werd ik al gek van al die vingerafdrukken btw...
In 3DMARK05 haal ik 6039 punten. Ik heb eerst de originele driver geprobeerd ( 101.28 )maar deze deed het niet goed. Toen de 101.28 versie van laptopvideo2go.com geprobeerd, hier haalde ik 5705 punten mee. Daarna de laatste driver van diezelfde site gedownload ( 165.01 ) en daarmee haalde ik 6039 punten.
Goed om te horen, driver ondersteuning voor de rest nog kl*te?
Ik heb hiervoor een Zepto 6615WD gehad. Mijn eerste bevindingen zijn dat ze qua stevigheid niet veel verschillen.
Vond ook weinig verschillen qua stevigheid tussen m'n 6214W en de door mij geteste BTO 17W24+
wocli schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 21:32:
- Ik zie op het toetsenbord dat de Fn toets helemaal links zit. Bij mijn huidige laptop zit daar de control toets, die ik veel gebruik met gamen. Heb je al gemerkt of dit lastig is bij het gamen?
Als ik hier even op in mag springen

Ikzelf had (en krijg) ook 'n laptop waar de FN toets helemaal aan de linkerkant zit en de control aan de rechterkant daarnaast. Ik ervaarde het niet als irritant tijdens gamen! Kan wel zijn, omdat het m'n eerste laptop was dus eerste x die tobo-indeling

- Kun je ook een screenshot maken van je desktop en deze ergens posten? Dan ga ik hem inzoomen in een grafisch pakketje en zo probeer ik dan de 1680 * 1050 resolutie te simuleren op
Google bracht me onder andere dit:
@ Jelle: Mooie kleine HD is dat wel hoor die Western Digital Passport, binnenkort ook maar is aanschaffen! Even wachten totdat hij iets in prijs gedaald is, maar hij is wel erg erg kleintjes
[
Voor 17% gewijzigd door
CLB op 20-06-2007 22:19
]