Hoi allemaal 
Ik ben bezig met het zoeken van informatie van een goede zelfbouw-media center.
Alleen door al die behuizingen, opties en m'n eigen wensen zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik zal even in het kort omschrijven wat ik al heb, en wat ik ervan wil maken:
Ik heb (zit op dit moment in m'n huidige PC):
- Een brander
- Een Tagan 480W voeding
- PCI WiFi-kaartje
- Een HD
Wat ik nog nodig heb, maar waar ik niet uit kom;
- Een casing met een interne afstandsbediening-ontvanger (dus zonder externe ontvanger van bijvoorbeeld Hauppauge), en die niet hoger is dan 15cm i.v.m. de ruimte in m'n kast
- Een moederbord met 1xPCIe (videokaart), en 3xPCI (WiFi-kaart, TV-kaart en geluidskaart)
Het probleem is namelijk dat de casings die ik tot nu toe heb gevonden (en die in mijn kast past), vaak alleen een mini-ATX moederbord aankunnen. En op deze moederborden zitten vaak niet meer dan 2 gewone PCI-aansluitingen... of ze zijn echt ontzettend duur.
De behuizingen die ik heb gevonden tot nu toe (die er en goed uit zien, en een beetje in de buurt komen van wat ik zoek qua mogelijkheden):
- Antec Lifestyle Fusion
- Ahanix MCE302 Home Theater PC Case
- CoolerMaster CMmedia M
Mijn wensen/eisen? Niet echt bijzonder veel eigenlijk;
- hoogte maximaal 15cm
- mogelijkheid tot het plaatsen van 3xPCI kaartjes
- liefst met interne afstandsbediening-ontvanger
- prijs van de behuizing? Alles tot 200,-
Hebben jullie toevallig een geniale ingeving misschien?
Mvg,
Joram
Ik ben bezig met het zoeken van informatie van een goede zelfbouw-media center.
Alleen door al die behuizingen, opties en m'n eigen wensen zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik zal even in het kort omschrijven wat ik al heb, en wat ik ervan wil maken:
Ik heb (zit op dit moment in m'n huidige PC):
- Een brander
- Een Tagan 480W voeding
- PCI WiFi-kaartje
- Een HD
Wat ik nog nodig heb, maar waar ik niet uit kom;
- Een casing met een interne afstandsbediening-ontvanger (dus zonder externe ontvanger van bijvoorbeeld Hauppauge), en die niet hoger is dan 15cm i.v.m. de ruimte in m'n kast
- Een moederbord met 1xPCIe (videokaart), en 3xPCI (WiFi-kaart, TV-kaart en geluidskaart)
Het probleem is namelijk dat de casings die ik tot nu toe heb gevonden (en die in mijn kast past), vaak alleen een mini-ATX moederbord aankunnen. En op deze moederborden zitten vaak niet meer dan 2 gewone PCI-aansluitingen... of ze zijn echt ontzettend duur.
De behuizingen die ik heb gevonden tot nu toe (die er en goed uit zien, en een beetje in de buurt komen van wat ik zoek qua mogelijkheden):
- Antec Lifestyle Fusion
- Ahanix MCE302 Home Theater PC Case
- CoolerMaster CMmedia M
Mijn wensen/eisen? Niet echt bijzonder veel eigenlijk;
- hoogte maximaal 15cm
- mogelijkheid tot het plaatsen van 3xPCI kaartjes
- liefst met interne afstandsbediening-ontvanger
- prijs van de behuizing? Alles tot 200,-
Hebben jullie toevallig een geniale ingeving misschien?
Mvg,
Joram