Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
eind 1ste kwartaal begin 2 de kwartaal volgens jaar, dus da's lang wachten.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Dat is inderdaad zeer kloten!
Ik moest 415 gulden betalen voor 128MB PC133 MHz!
Als de prijzen dalen dan upgraden in mijn Athlon 750@807 & Geforce DDR wel ff met 128 MB
Ik moest 415 gulden betalen voor 128MB PC133 MHz!
Als de prijzen dalen dan upgraden in mijn Athlon 750@807 & Geforce DDR wel ff met 128 MB
Whatever.
Het is dezelfde beweging als vorig jaar, alleen begint ie een stuk eerder -> probleem
Vorig jaar waren de prijzen laag tot in augustus, daarna gingen ze hard omhoog. Dit jaar is de prijsstijging al in juni begonnen, en het einde is nog niet in zicht. Ik verwacht pas tegen het eind van het jaar weer prijzen van tegen de 300 gulden voor 128 Mb PC100
Hangt er ook vanaf hoe de vraag naar RDRam zich ontwikkelt n.a.v. de Willamette en hoe snel DDRam doorbreekt.
Maar de komende maanden hoef je geen dalingen te verwachten, eerder stijgingen richting 500 gulden
Vorig jaar waren de prijzen laag tot in augustus, daarna gingen ze hard omhoog. Dit jaar is de prijsstijging al in juni begonnen, en het einde is nog niet in zicht. Ik verwacht pas tegen het eind van het jaar weer prijzen van tegen de 300 gulden voor 128 Mb PC100
Hangt er ook vanaf hoe de vraag naar RDRam zich ontwikkelt n.a.v. de Willamette en hoe snel DDRam doorbreekt.
Maar de komende maanden hoef je geen dalingen te verwachten, eerder stijgingen richting 500 gulden
Shees, toch nog maar effe snel een 256MB 100Mhz plakkie gekocht. Koste wel 724 gulden, maar ja, ik kan voorlopig weer even vooruit...
Ik kan me nog herinneren dat ik m'n 128MB 100Mhz plakkie voor maar 225 gulden haalde, strange...
Ik kan me nog herinneren dat ik m'n 128MB 100Mhz plakkie voor maar 225 gulden haalde, strange...
Verwijderd
Ik heb net bij iemand een 2ehands dimmetje gekocht. Samsung 128 MB PC100, fab.datum was mei 2000. Kostte me 250 piek
Kijk, nu vind je 250 piek voor 128 Mb PC-100 (tweedehands nog wel) dus al goedkoop. Een paar weken geleden was dat ongeveer de prijs die je nieuw betaalde (ok, dan had je geen A-merk)
Times change
Times change
Ik weet ook nog wel een paar 128MB PC100 Dimmetjes te liggen voor 250,-.
Mail me
Mail me
Verwijderd
Da's waar. Vorig jaar kocht ik nog een nieuw dimmetje van 128 MB (A-merk LGS) voor 180 piek
Verwijderd
Heb voor de zekerheid ook net 128MB PC133 opgehaald, 430 pieken alweer. Ik wilde het eigenlijk een week eerder al bestellen, toen kostte het er nog 375 piek. Toch ineens 55 pieken extra betaald 
Als je de komende paar maanden geheugen nodig hebt zou ik nu niet meer te lang wachten iig.
Als je de komende paar maanden geheugen nodig hebt zou ik nu niet meer te lang wachten iig.
Pagina: 1