hallo, (na een correcte wijziging plaats ik hier m'n probleem/vraag)
ik heb een IIyama Prolite X486S white 19".. nu is deze TFT niet meer de vinden in de pricewatch van tweakers.net en tevens zijn er geen vraag en aanbod topics van. tevens levert de zoekfunctie alleen resultaten op m.b.t. "Ultieme 19" en groter tft topics" ook google vindt alleen de nieuwere versies ervan. (snellere respons en andere kleuren)
wil eigelijk een 2e van deze erbij kopen zodat ik een zogenaamde "dual screen" kan maken
aan de andere kant... is het misschien beter om deze te verkopen en dan voor een andere te gaan?? zoja wat is dan een beetje een reëele prijs? heb er 1 gevonden op marktplaza voor 185 euro is dit reëel?
heb momenteel helemaal geen budget in gedachte, mijn ervaring
zegt wel verkopen en 2 nieuwe,, maar goed, dat terzijde.
Het beeldscherm heb ik gekocht op de HCC dagen anderhalf jaar geleden. (beeldscherm is nog gewoon toppie in orde)
hoop dat jullie mij een schop in de goede richting kunnen geven
ik heb een IIyama Prolite X486S white 19".. nu is deze TFT niet meer de vinden in de pricewatch van tweakers.net en tevens zijn er geen vraag en aanbod topics van. tevens levert de zoekfunctie alleen resultaten op m.b.t. "Ultieme 19" en groter tft topics" ook google vindt alleen de nieuwere versies ervan. (snellere respons en andere kleuren)
wil eigelijk een 2e van deze erbij kopen zodat ik een zogenaamde "dual screen" kan maken
heb momenteel helemaal geen budget in gedachte, mijn ervaring
Het beeldscherm heb ik gekocht op de HCC dagen anderhalf jaar geleden. (beeldscherm is nog gewoon toppie in orde)
hoop dat jullie mij een schop in de goede richting kunnen geven