Windows Media Center TV kanalen?

Pagina: 1
Acties:

• Zoke
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-10-2024
Ik heb Windows Vista geïnstalleerd en zag net dan een familielid die dezelfde versie van Vista heeft in Media Center via internet Nederlandse kanalen kan kijken i.p.v. een aantal Amerikaanse TV kanalen waaronder Fox en Nick Jr. We zitten beide bij xs4all maar ik zie niet zo snel hoe ik deze Nederlandse televisiekanalen kan gebruiken (Nederland 4, Talpa/Tien, etc). Ik neem aan dat dit gerelateerd is aan de selectie van locatie tijdens de installatie maar is het mogelijk dit later nog te veranderen?

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:55
Draai de setup wizard eens opnieuw, je kunt dan ergens je postcode invoeren :)

• Zoke
Welke setup wizard bedoel je? Die van Media Center laat me niet veel meer instellen dan internet verbinding, monitor wizard en speakers.

Verwijderd

kerel..

bij media center ga je naar instellingen ---> tv ---> gids --> programmagegevens instellen.

en tijdens de wizard vraagt ie of je je postcode wilt invullen. Via deze weg stelt hij de tv tuner in op je juiste frequentie's en download hij de juiste gidsgegevens erbij.
good luck

• EYE_EYE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-02 10:21

EYE_EYE

Tinkering till it sticks

Ik ben bang dat je je Vista overnieuw moet instaleren om de nederlandse "IP" TV zenders kunt ontvangen. Tijdens de initiële installatie wordt gevraagd om de taal en locatie en aan de hand daarvan worden in de Media center de "IP" TV zenders toegevoegd.

Dit heeft voor de rest niks te maken met je TV instellingen of postcodes die je kunt ingeven. Dat is alleen voor de TV-Tuner kaarten, niet voor de internet links in de voormalige (MCE 2005) showcase.

Have a great day

• Zoke
Bedankt EYE_EYE, dat vermoeden had ik al. Helaas.
Pagina: 1