Toon posts:

[Adobe Acrobat] pdf bestand geopend verzenden

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het schrijven van een nieuwsbrief in MS Publisher. Deze nieuwsbrief moet worden verzonden in pfd formaat, omdat Publisher niet bij het bedrijf zelf aanwezig is.

Nu kan ik de pdf nieuwsbrief verzenden als bijlage, maar ik wil hem graag 'geopend' verzenden. Wat je wel eens ziet als je een nieuwsbrief krijgt, zodat je direct kunt gaan koppensnellen.

Weet iemand hoe ik dit bestand geopend kan verzenden? Ik kom er zelf niet uit, heb gezocht via de search en google.

(ik heb de beschikking over Adobe Acrobat 6.0 standaard.)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb geen idee wat je bedoelt met
maar ik wil hem graag 'geopend' verzenden. Wat je wel eens ziet als je een nieuwsbrief krijgt, zodat je direct kunt gaan koppensnellen.
Wat bedoel je met geopend en wat bedoel je met koppensnellen?

Wil je een nieuwsbrief aan willekeurige mensen in een mailtje zelf laten zien? Doe dan geen (of ook) pdf maar een gewoon (ascii of evt html) mailtje.
Bedenkt dat niet iedereen Outlook gebruikt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, ik wil de nieuwsbrief in het mailje zelf laten zien, zodat je niet de attachment hoeft te openen.
Wanneer het mogelijk is wil ik het toch graag het huidige formaat houden, omdat ik dit al vaker heb gebruikt voor de nieuwsbrief.
Het is voor intern gebruik en iedereen die de mail leest heeft daarom de beschikking over Outlook.

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:28
Kun je vanuit Publisher niet exporteren naar HTML en dat gebruiken in je mail?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je wilt dus geen pdf + mail gebruiken. Maak er of een HTML (of plaintext) mailtje van, of zet het op een intranet.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)