Zware voeding nodig????????

Pagina: 1
Acties:

• Joppe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-01 15:35
Nou, er komt dus een nieuw systeem bij mij, en volgens mij is het nogal een stroomvretertje, nu had ik 2 vraagjes
Wat voor voeding moet hierop.
Wat is een practische kast, hoeft niet mooi te zijn, alleen practische. En gelevert met juiste voeding, of dus zonder.

Dit komt er in
- Abit KT7A Raid
- 2x IBM 45GB in raid
- Geforce 2 Ultra
- Brander + DVD-Speler
- Tv-Kaart
- Netwerkkaart
- Terratec Sound
Plus natuurlijk de gebruikelijke stuff.

Verwijderd

Een antec kast (moet je even hier kijken) is heel erg praktisch. Ook ziet ie er zeer goed uit. De voeding is uitstekend, en 300 watt moet genoeg zijn...:)

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:48
Elke kast met een 300watt voeding zou goed genoeg moeten zijn.

Verwijderd

Nou, die antecs zijn wel heel erg praktisch. Alles klikt en schuift ondzettend makkelijk en goed. Er zit een soort handvat op het zijpaneel, enz...
Ik heb nog nooit een betere kast gezien...

• Joppe
heb het ff gecheckt, ziet er inderdaad errug goed uit, wel een beetje duur, maja

• pro_6or
  • Laatst online: 20-08 15:17

pro_6or

amateur_60r

De Antec is supermooi (bijna geil) en zeer praktisch, Ook een Aopen H..08 (kies zelf maar welke) is erg praktisch en handig met de verwijderbare moederbord tray.
Beide

Trouwens leuke config, bijna zelfde als ik. namelijk in bestelling/al binnen:
Aopen HX08
Abit Kt7a raid
2 x ibm 45 gb
1200 mhz athlon
256 mb kingston
alpa pep66 delta 60mp
guillemot fortissimo (praktisch hetzelfde maar stuk cheaper(80,-)
powercolor geforce 2gts (cheap en reference design)
19" Iiyama (by the way ik heb ook erg getwijfeld over de ultra en evt radeon maar de gts is nog snel zat en dan koop ik over een tijdje een dan hopelijk betaalbare nv20)

cheerz mate

een treffende spreuk

• Joppe
die terratec soundcard is maar 49,-

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Stop joppe niet die kopen!!!! Degene die jij bedoeld staat in de pricewatch idd voor 45 piek maar degene die geluik is aan de guillemot fortissimo is de dmx x fire 1024 en die kost toch echt 145 piek!

Ze hebben allebei en goede a3d en goede eax ondersteuning en een optisch digitale uitgang (leuk om aan t esluoiten aan je dolby digital versterker zoals sony str db930.....3x raden wie die heeft)

a3d en eax is echt cool in games en de fort is maar 35 piek duurder, ik zou niet twijfelen als ik de rest van je systeem zie.

greetings earthling

een treffende spreuk

• Joppe
komt dat ook mooi over op gewoon een versterkt 2x speakersysteem.

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Nee. helaas werkt dat niet. a3d en eax zijn ruimtelijke systemen en daar heb je echt meerdere speakers voor nodig. Ik had gelukkig al een mooi home cinema systeem met een analoge 6 kanaals ingang waardoor ik deze hifi speakers kan gebruiken bij spellen!

Een goed idee voor jou is misschien om zo'n versterkte meerkanaals set te kopen. dtt3500 of zo heten die dingen. weet ik zelf niet want daar ligt mijn interesse natuurlijk niet met me eige systeem. gebruik de search anders ff (of post een nieuwe vraag.)

een treffende spreuk

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

De AOpen's zijn erg mooie kasten, maar let wel op dat je er eentje met noise-killer in de voeding koopt. Beste is als ze 'm ff laten draaien met 'n testbordje daaro, of je even op de voeding laten kijken (zie je gelijk, klein stickertje w/ noise-killer).

Mooi verhaal nog over die van mij, ik heb gewoon moeilijk gedaan, ik kwam er enkele dagen geleden pas achter dat ik 'n mobotray had :D.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Pagina: 1