Toon posts:

100 Mhz & 133 Mhz geheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een Asus CUV4x mobo gekocht met een Pentium III 733. Deze werken beide op 133 Mhz. Ik heb nog 2 x 128 mb sdram die op 100 Mhz lopen. Kan ik deze gewoon in mijn nieuwe samenstelling zetten of moet ik het verkopen en 133 Mhz geheugen kopen?

Verwijderd

Tuurlijk kan dat, maar zou zonde zijn... Je hebt kans dat ie op 133 mhz loopt nmaar die kans is klein... Neem gewoon 133 mhz geheugen en als je dan goeie kwaliteit koopt klok je lekker op tot 150 MHz... :)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Crush=> is een beetje vaag wat je vertelt, loopt je computer op een FSB van 133MHZ, of je geheugen, als dat zo is met je geheugen heb je een probleem, dan gaat die 1ooMHz niet fijn lopen, dat treek ie gewoon niet, je zou wel kunnen proberen on in je bios je geheugen langzamer te laten lopen(die 133MHz gehuegen), maar dat zou zonde zijn.

Maar nog een keer, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:17
FrankGuthrie, lijkt me duidelijk wat hij bedoelt. Zijn mobo en proc lopen allebei op 133MHz, dus 133MHz FSB.

Maar 100MHz kan wel, maar is zonde, gewoon inruilen voor 133MHz. 100MHz verkopen dus.. :)

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

met de huidige prijzen voor DRAM? wakey wakey?? je performance zakt wat in, en je zult niet echt lekker kunnen overklokken, maar do you realy care? HOSTCLK -33 en je draait met je geheugen vrolijk verder.

Ik vinnet het niet waard met dit geheugen gekkenhuis. Ik wacht wel tot DDR-DRAM en bijbehorende mobo's tot ik weer serieuze upgrade pogingen ga doen hoor...

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.