De videokaart van een PC die ik voor kantoordoeleinden gebruik begint een beetje maf te doen.
Ik heb last van vervormd wazig beeld en af en toe een zwarte balk dwars door mijn beeld.
Wanneer gebeurt dit? Als ik mijn PC een tijdje idle laat staan en er niks mee doe.
Het resultaat is dan 1 van het volgende:
vb1
vb2
Als ik van resolutie verander dan heb ik weer normaal beeld, maar dat is natuurlijk geen duurzame oplossing. Om het probleem structureel op te lossen heb ik geprobeerd:
- veranderen van verschillende drivers
- kast open geschroefd en nagenoeg alle stof van de kaart verwijderd
Allemaal tevergeefs. Heb ik nog iets over het hoofd gezien?
Betreft een GeFroce2 MX400 op XP SP2. Meerdere drivers geprobeerd die voorheen nooit problemen opleverden. Tevens geen hard/software wijzigingen aangebracht.
Ik heb last van vervormd wazig beeld en af en toe een zwarte balk dwars door mijn beeld.
Wanneer gebeurt dit? Als ik mijn PC een tijdje idle laat staan en er niks mee doe.
Het resultaat is dan 1 van het volgende:
vb1
vb2
Als ik van resolutie verander dan heb ik weer normaal beeld, maar dat is natuurlijk geen duurzame oplossing. Om het probleem structureel op te lossen heb ik geprobeerd:
- veranderen van verschillende drivers
- kast open geschroefd en nagenoeg alle stof van de kaart verwijderd
Allemaal tevergeefs. Heb ik nog iets over het hoofd gezien?
Betreft een GeFroce2 MX400 op XP SP2. Meerdere drivers geprobeerd die voorheen nooit problemen opleverden. Tevens geen hard/software wijzigingen aangebracht.