Toon posts:

passen deze stukken bij elkaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik ben net nieuw op dit forum.
men ouders hebben beslist om een nieuwe pc te kopen en ik vraag me af of deze onderdelen elkaar goed ondersteunen.

SORRY voor men vorige topic die niet volledig was,ik weet dat het alweer een topic te veel is.

Cooler Master eXtreme Power Passive 430W € 43,85

AMD Athlon64 4000+ (62Watt,Socket AM2, 2.6GHz,512KB,Box) € 96,3

SAMSUNG P80SD 80GB 7200rpm SataII NCQ € 39,95

CLUB3D nVidia 7600GT PCI-Ex16 RTL € 112,05

MSI K9N Ultra-2F AMD Socket AM2 ATX € 71,20

DDR2 OCZ 512Mb 667 Value CL5.0 x2 € 70,60 dit gegheugen wordt verkocht als 1x 512mb ram maar ik heb er 2 besteld zou ik dit gegheugen gewoon als dual channel kunnen draaien?

Cooler Master CASEFAN R4-S2S-12AK-GP Sleeve Bearing x2 € 6,40

CASE Cooler Master Centurion 534 Zwart/Zilver noPSU € 53,05

CDRBENQ620 DVD +/- RW 1620-1620Pro Black/White

Totaalbedraag winkelmandje:€ 509,40

Men budget is rond de €500

Deze pc wordt gebruikt voor internet,autocad,ook wat gamen en wat muziek tijdens internet fzo

Al deze stukken koop ik bij www.dicecomputers.nl is deze shop te vertrouwen?

Ik ben 14 jaar en zou de pc zelf willen samensteken.

Grtzz Simon

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
Zou je kunnen vermelden waarom je voor bepaalde hardware hebt gekozen, en niet voor andere?

Verwijderd

Topicstarter
het past in het budget en meer heb ik niet nodig denk ik

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-01 09:47
neem nu als voorbeeld die casefans? waarom heb koop je er 2 extra aan? er zit er standaard 1 in de coolermaster dacht ik. Steek dat geld dat je daar uitspaart in een grotere HD, echt imho "moet" er een grotere HD in, tenzij je een externe hebt liggen ergens.

• Dutchneon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-01-2024

Dutchneon

6.375Wp Panda's&5100Wp SF-MT10

zit me alleen af te vragen wat de toegevoegde waarde is van dat geheugen!

140 euro voor 1 gig is aan de hoge kant.
Alternate heeft bijvoorbeeld een aanbieding van buffalo geheugen 2gig voor iets van 110 als ik het me goed herrinner.

Geen top geheugen, maar je bespaard wat, dit kun je dan bijvoorbeeld besteden aan een wat betere videokaart, denk aan ATI1950 Pro of iets dergelijks.

Powerplants: 6375Wp Yingli Panda & 5440Wp SF170s: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=34987

• VirtualGuineaPig
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Op zich een heel redelijke config. De opmerkingen die ik er bij zou doen zijn de volgende:

Waarom zo'n dure kast?

Zou je niet een iets grotere HD nemen (of beter: twee keer 80 GB met één als systeem en één als SWAP/Scratch)?

Verwijderd

Topicstarter
aangepast nu 1 casefan en een deze hard disk
SAMSUNG P120S 160GB 7200rpm sATAII heb wel externe schijf maar als die constant aan je pc moet liggen vind ik dat redelijk irritant :)

Verwijderd

Topicstarter
prelude36a schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:31:
zit me alleen af te vragen wat de toegevoegde waarde is van dat geheugen!

140 euro voor 1 gig is aan de hoge kant.
Alternate heeft bijvoorbeeld een aanbieding van buffalo geheugen 2gig voor iets van 110 als ik het me goed herrinner.

Geen top geheugen, maar je bespaard wat, dit kun je dan bijvoorbeeld besteden aan een wat betere videokaart, denk aan ATI1950 Pro of iets dergelijks.
die 2 latjes samen kosten €70 :P niet 140

• Bluedevil
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-01 16:01
ik zou geen samsung hd neme als ik jou was.is de grooste rotzooi die je maar kunt krijgen.kun je beter om een wd of maxtor of seagate hd kijken.

Verwijderd

Topicstarter
harde schijf aangepast MAXTOR DiamondMax20 160GBSATA3GB heeft iemand nog suggesties/aandachtspunten? of zou ik dit lijstje mogen bestellen

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:47

Thandor

SilverStreak

Heb je Thandor in "Is men lijstje oké?past alles bij elkaar..." überhaupt wel gelezen? Ik zou i.i.g. kunnen aantonen dat je dat niet goed gedaan hebt. Dit omdat het topic simpelweg niet voldoet aan de punten uit Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?.

Ga dus eerst eens wat reviews, benchmarks (zie o.a. Anandtech, X-Bit Labs of Tom's Hardware (met de CPU en VGA charts)) en ervaringen doorlezen. Ervaringen kun je op zowel GoT als op de front-page vinden. Uiteraard bestaat er ook een mogelijkheid om met third-party zoekmachines zoals Google het één en het ander te zoeken :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.