Het zal mij worscht wezen in welk team ik kom, het kleinste dan maar. Volgens mij zijn dat de LSD Stampers (met mijn Pink Floyd-liefhebberij altijd goed natuurlijk...)
Mijn username is Doktor_Zweistein_DPC.
Ik heb trouwens net even een client geïnstalleerd om te checken, en alhoewel het geen snelle pc is (Athlon 1600+) schrok ik wel van de tijd die de ontvangen workunit vraagt.. Estimate staat nu op 7 juli?!!! is dat normaal? Lijkt me toch niet... ('t is een p3040 package?? geen idee wat dat inhoudt)
Ik heb overigens niet heel veel te bieden, als het goed is een 3500+ 24/7 en die 1600+ een aantal uren per dag. Wellicht nog een 2100+ maar dan houdt het wel op
[ Voor 13% gewijzigd door phreako op 24-03-2007 20:39 ]
Anoniem: 145925
flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS
Als je wilt weten hoe je Folding@Home op je PS3 kunt draaien moet je hier even kijken:TeamxSunnYx schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 21:45:
Leuk.. Ik heb een PS3 hier staan, las net pas dat folding@home erop kon gedraait worden. Zodra ik erachter ben hoe alles werkt zou ik wel een team willen joinen als het mogelijk is..
http://www.scei.co.jp/folding/en/
Oh... en vergeet niet dat DPC teamnummer 92 heeft
Succes
[ Voor 5% gewijzigd door SpaceDok op 24-03-2007 22:03 ]
Geloof niets van wat je hoort en de helft van wat je ziet...
Ik ben zeer benieuwd hoe je dit gaat bevallen, maar ook hoeveel punten je per dag weg kan krijgenTeamxSunnYx schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 21:45:
Leuk.. Ik heb een PS3 hier staan, las net pas dat folding@home erop kon gedraait worden. Zodra ik erachter ben hoe alles werkt zou ik wel een team willen joinen als het mogelijk is..
Als ik namelijk de site van stanford mag geloven persen die PS3 dingen ongeveer 10x zoveel GFLOPS eruit als gewone CPU's
Waar haal jij die estimate vandaan?phreako schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 20:37:
[knip]
Ik heb trouwens net even een client geïnstalleerd om te checken, en alhoewel het geen snelle pc is (Athlon 1600+) schrok ik wel van de tijd die de ontvangen workunit vraagt.. Estimate staat nu op 7 juli?!!! is dat normaal? Lijkt me toch niet... ('t is een p3040 package?? geen idee wat dat inhoudt)
Ik heb overigens niet heel veel te bieden, als het goed is een 3500+ 24/7 en die 1600+ een aantal uren per dag. Wellicht nog een 2100+ maar dan houdt het wel op
Of bedoel je toevallig preferred deadline?
Zo'n unit zou op jouw machine ongeveer 2-3 dagen bezig moeten zijn (als je systeem 24/7 aanstaat en verder vrijwel niet intensief wordt gebruikt, beetje officewerk maakt niet uit).
Welke client heb je overigens geinstalleerd? Grafische? CLI? Screensaver (ik mag hopen van niet)?
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Ik heb donor naam op TeamxSunnYx gezet, en Join Excisting team 92 gedaan.. hopelijk dat het nu dan goed is o.0SpaceDok schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 22:02:
[...]
Als je wilt weten hoe je Folding@Home op je PS3 kunt draaien moet je hier even kijken:
http://www.scei.co.jp/folding/en/
Oh... en vergeet niet dat DPC teamnummer 92 heeft
Succes
10 uur nodig om te completen? (stond er, nu 9 uur en 57min) goed/slecht?Bubbles schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 22:07:
[...]
Ik ben zeer benieuwd hoe je dit gaat bevallen, maar ook hoeveel punten je per dag weg kan krijgen
Als ik namelijk de site van stanford mag geloven persen die PS3 dingen ongeveer 10x zoveel GFLOPS eruit als gewone CPU's
[...]
[ Voor 66% gewijzigd door Sunny op 24-03-2007 22:15 ]
flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS
Dat ziet er niet slecht uit.TeamxSunnYx schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 22:12:
[...]
Ik heb donor naam op TeamxSunnYx gezet, en Join Excisting team 92 gedaan.. hopelijk dat het nu dan goed is o.0
[...]
10 uur nodig om te completen? (stond er, nu 9 uur en 57min) goed/slecht?
En nu maar de stats in de gaten gaan houden of je er tussen komt te staan (en dat zal best wel gaan gebeuren
Geloof niets van wat je hoort en de helft van wat je ziet...
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Bedankt voor je reactie. Hij ging later opeens een heel stuk sneller waarbij jouw 2-3 dagen inderdaad in de buurt komt. Ik draai nu de Grafische client, geen screensaver uiteraard..Bubbles schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 22:07:
[...]
Waar haal jij die estimate vandaan?
Of bedoel je toevallig preferred deadline?
Zo'n unit zou op jouw machine ongeveer 2-3 dagen bezig moeten zijn (als je systeem 24/7 aanstaat en verder vrijwel niet intensief wordt gebruikt, beetje officewerk maakt niet uit).
Welke client heb je overigens geinstalleerd? Grafische? CLI? Screensaver (ik mag hopen van niet)?
phreako schreef op zondag 25 maart 2007 @ 13:09:
[...]
Hij ging later opeens een heel stuk sneller waarbij jouw 2-3 dagen inderdaad in de buurt komt.
Gezien je de GUI client gebruikt heb je niet met qd te maken, maar de note mbt de onaccuraatheid in de 1e 2% is wel van toepassing. Tevens is de ETA die de GUI client rapporteert verre van accuraat, voor die info kan je beter een client monitor gebruiken.Progress Ratetoon volledige bericht
2.94 X min speed
If progress and expiration time can be determined for this work unit, then the rate of progress can be calculated as a factor times the minimum speed necessary to barely make the deadline. If this number is less than 1.00, it means that if the unit continues to process at the effective rate it has gone since it was downloaded, it won't finish in time. If the machine has been running FAH exclusively 24/7, then it is hopelessly too slow. The current unit might as well be deleted, and the client should be reconfigured to process only deadlineless units. Before the V5.00 client, that was done by selecting a preference for Genome units. See the note below explaining how the fraction complete, and thus also the min speed factor, may be inaccurate before the unit is 2% done.
NOTE that with regard to these last three items, until the unit is several percent finished, the displayed values may not be very accurate. Especially with Gromacs units, where there are checkpoints and log entries made between frames, qd can't establish the calculation rate until the unit is at least 2% done. This will cause the percent complete to show only 0% or 1%, and the point/hour rate and min speed numbers to be significantly lower than their proper values. Further, with Genome units, there is quite a bit of time spent in initialization as the rotamers library is calculated. At the beginning of the unit, this time all appears to be taken by the first tenth of the first sequence, which can make the rate of progress initially appear to be as low as one half of its ultimate value. This also affects, of course, the expected completion time for the unit.
Zie ook: http://forum.folding-community.org/fpost118664.html#118664
| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |
Voor ons eigen forum heb ik vanmiddag even snel dit topic handmatig doorgelopen, ik kom tot de volgende lijst (overigens onder ernstig voorbehoud, maar het zal toch een indicatie geven):rvec schreef op zondag 25 maart 2007 @ 16:42:
ik wil ook nog meedoen maar ik wacht nog op een overzicht van de verschillende teams. Net als vorige keer misschien weer iemand die een scriptje wil maken?
FoldingBeaststoon volledige bericht
iisschots
Pjot
mberns
KompjoeFriek
carefish
Totalmind
-Intelligence-
SleutelMan
TommyGun
Bruce's Angels
Bubbles
Bile & Altariel
smoking2000
Pskutte
SandStar
Bastien
Savantas
Yobby
mediabeast
SpaceDok
T4F_Jerry
T4F.nl_Muad
JoY
JohFraEl
Terrible T
Soulmaster
The Folding SoB-ers
MoBees
Megaflix
Witlof
phsmit
Meloentje
woolysheep
xux
oddy
Pavla
DukeBox
LSD Stampers
Freeze_XJ
jpiwf
MetalMike
Wilko
Schapie
Just_a_Cow
phreako
De Stampertjes
Kuuke
AdmSpock
TheGambler
markmulder
killerog
Patman
StugIII
itsalwaysme
fjolle
Wat ik mee de strijd in neem is nog een verrassing
Folding naam: [DPC]_Fokschaap0_mcintosh_
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 145925 op 25-03-2007 17:36 ]
DPC_TeamBSD0Mathieu
Ik ben ook van de partij!
<<Team BSD>> #22 OGR-24 - #12 OGR-25
Zal mijn pc niet de hele tijd aan laten staan, dus ik denk dat mijn bijdrage beperkt zal zijn.
p.s. het is weer lang geleden dat ik mee heb gedaan met folding.
Date of last work unit 2002-10-06 06:00:28
Lastig hé z'n lijstje maken!Cpt00kirk schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:38:toon volledige bericht
Zo effe een tussenstand zodat men kan zien wie waar zit en hoeveel users er al in een team zitten
FoldingBeasts iisschots Pjot mberns KompjoeFriek carefish Grandmasg Totalmind Badger (onder voorbehoud)
I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats
Of ze daar blij mee moeten zijn is een tweede
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ons park kan aardig groot uitvallen maar ook heel klein (30pc's of 3 pc's..) dat hangt er een beetje vanaf. Verwacht van bio2inf dus niet al te veel, dan kan het alleen maar meevallen:) Het aantal punten hangt ook heel erg af van het gebruik van de machines, het kan best zijn dat ze ineens een week lang door iets anders worden gebruikt.
anyway, count us in!
kheb mezelf maar even toegevoegd via het submit script
[ Voor 8% gewijzigd door DaOverclocker op 27-03-2007 10:55 ]
Anoniem: 49633
Die sgcambium is mijn school die de pc's ter beschikking stelt
Je staat in het belangrijkste lijstje en dat is: http://tadah.mine.nu/stampede/signup.phpAnoniem: 49633 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:55:
Ik ben mezelf nog niet tegen gekomen op de lijstjes die hier rondgaan maar ik wil graag meedoen bij Foldings Beasts...... nick: chelloo.comfeertje22sgcambium.
Die sgcambium is mijn school die de pc's ter beschikking stelt
Dus het gaat allemaal goedkomen
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
[ Voor 17% gewijzigd door bigbakkus op 27-03-2007 13:56 ]
vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member
Toch maar eens een andere sig bedenken :P