Viper 730

Pagina: 1
Acties:

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hoi,

Heb zonet bij een klein winkeltje bij mij in de buurt een videokaart gekocht. Hij lag in een bak voor 5 piek. Het is een viper 730, van diamond. Er zit 16 mb en een vanta chip op. Hij werkt perfect, alleen ik kan nergens iets over het kaartje vinden. Op de site van diamond helemaal niets, alles afgezocht maar niets gevonden:'(

Weet iemand iets over deze kaart?
Heb wel op de nVidia site gekeken, bij de vanta chips, maar die site doet het bij mij niet echt. allemaal fouten in de site enzo.

Niels van Baal

I, for one, like Roman numerals

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-02 12:56
Hmmm... raar.

Er is wel een Viper 770, geen 730 voor zever ik weet. Je zou ff op www.s3.com kunnen kijken (was [url="http://www.diamondmm.com)."]www.diamondmm.com).[/url]

Als het een 16 MB Vanta kaartje is moet je de reference-drivers kunnen draaien van nVidia. Gewoon de laatste detonators. www.nvidia.com werkt bij mij prima hoor, maar anders kijk je ff op http://tweakers.net/meuktracker.dsp

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Hoor toevallig net van Vtec dat de V730 wel bestaat maar dat ze hem bij Hastec nog nooit gezien hebben, die kaart werd rechtstreeks door Daimond aan de pc-bouwers geleverd.

Maar het zal dus wel een TNT2 versie zijn dus gewoon de detonators bij nvidia tanken

• Def_P
  • Niet online
Die drivers had ik al, van mijn tnt1 kaart. Maar ik wou gewoon ff kijken wat dat ding allemaal was enzo.

Had(heb) een viper 550, maar welke is nu sneller? Die 550 liep op core 107, mem 135
de 730: core 125, mem 160. Maar die vanta is maar 64 bits, en de tnt1 128. Welke is nu sneller? Heb ff een test gedaan met 3dmark, maar scheelde niet veel.

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Op dinsdag 06 februari 2001 19:34 schreef Def_P het volgende:
Die drivers had ik al, van mijn tnt1 kaart. Maar ik wou gewoon ff kijken wat dat ding allemaal was enzo.

Had(heb) een viper 550, maar welke is nu sneller? Die 550 liep op core 107, mem 135
de 730: core 125, mem 160. Maar die vanta is maar 64 bits, en de tnt1 128. Welke is nu sneller? Heb ff een test gedaan met 3dmark, maar scheelde niet veel.
uh spreekt toch voor zich?

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:22
8MB Vanta kaart bestaat wel, kan je gewoon detonator drivers over gooien. Of het helpt weet ik niet, we hebben ze op school en ik speel liever (lees sneller/beter) UT in software mode.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Dan haal je toch geen 200 fps met je vsync aan .... ??

Ho Ho Ho !! Merry XXX-Mas !!

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-01 12:05

DaOverclocker

Overclocker for life...

op een 1ghz pc is een tnt2 vanta wel sneller dacht ik!

systeem specs

• Def_P
  • Niet online
Heb zonet een mailte terug gehad van diamond support:

Dear Valued Customer.
Thank you for contacting Diamond Legacy Product Support.
Hello,
In regards to your e-mail, the OEM Dell card is different enough from the
full retail version of the V770 Ultra that we do not recommend using Diamond
drivers with it.

We recommend contacting Dell regarding drivers and/or overclocking
utilities.

Regards-
Carolyn T
Diamond Legacy Product Support
Phone: 541-967-2450
http://www.s3.com

• Masterdam
  • Laatst online: 27-10-2025

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Ik heb een keer op de HCC 99 een Jetway TNT Vanta kaart gekocht, 300Mhz RAMDAC, klonk wel aardig voor f125,- (toen, ik had geen geld)
De drivers werkten alleen niet

Specs

• Masterdam
  • Laatst online: 27-10-2025

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Ik heb een keer op de HCC 99 een Jetway TNT Vanta kaart gekocht, 300Mhz RAMDAC, klonk wel aardig voor f125,- (toen, ik had geen geld)
De drivers werkten alleen niet :(

Specs

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Voor 5 piek???!!??

Dan wil ik die naam en lokatie van die winkel wel eens weten dan ga ik ook eens rond neuzen in die 'bak'. :) :9

• Def_P
  • Niet online
Ja, normaal gaan alle dingen uit die bak mee voor 5 piek. Ik had alleen 4.05 piek contant bij me toen, dus koste die kaart 4.05 piek, anders ging ik pinnen en dat is voor hun duurder.

• Def_P
  • Niet online
Naam winkel is Orbit, en ze zitten in Nijmegen. Maar je moet er echt vaak langs wil je er iest vinden.

Lui bij mij uit de klas wonen er vlak bij en komen er elke dag wel een keer, of meer.

Pagina: 1