[Adium] Contacten snel in groepen indelen.

Pagina: 1
Acties:

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-01 14:05
Ik zit met een probleempje met Adium. Ik wil graag al mijn contactpersonen (MSN) toevoegen aan 'groepen' (school, familie, internet).
Op dit moment staan er op een of andere manier 2 groepen: 'individuals' en 'andere contactpersonen'.
Ik wil graag al mijn contactpersonen uit mijn lijst op een makkelijke en snelle manier in die groepen zetten, en ook graag die overige 2 groepen (individual en andere contactpersonen) verwijderen.

Hoe doe ik dat?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je zult de contacten één voor één naar de gewenste groep moeten slepen. Als je een borderless window hebt, kan dat door [cmd] ingedrukt te houden.

Groepen verwijderen, of hernoemen kan op dit moment niet met Adium. Dit zul je dan in de officiële MSN client moeten doen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 14:29

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Als je [ctrl]-klikt op groep in je contactlijst kun je 'alias' invullen voor groep. Werkt zelfde als 'rename'.
In menu staat trouwens ook 'verwijder'... maar niet geprobeerd...

Verwijderd

Groepen hernoemen kan toch door een Alias in Toon Info aan een groep toe te voegen?
offtopic:
Net te laat :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 21:09 ]

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-01 14:05
Het is gelukt.

Bedankt.