Toon posts:

Hoe maak ik plaatjes voor toolbar?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers,
Graag wil ik weten hoe ik zelf goed ogende knoppen kan maken voor de toolbar van een editor. Het gaat op de knoppen Bold, Italic en Underline. Ik heb deze knoppen voor een aantal talen nodig en wil ze dus graag zelf maken, om ze zo gelijk mogelijk te houden.
Wie heeft een tip? Welk pakket gebruik ik daarvoor?
Alvast bedankt, Hannah

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:58

tweakraiser

I have such sites to show you

Google een naar gif buttons, 2,5 miljoen zoekresultaten.

Strava | Webdesign

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:33

Zerora

Ik Henk 'm!

1) Welk programma?
2) Heeft het programma skin mogelijkheid?
3) Photoshop???

Hannah, ik raad nog ff aan om deze pagina in de GoT faq te lezen en te doen. Anders is dit topic zo dicht en dat is jammer. ;)

[ Voor 61% gewijzigd door Zerora op 19-03-2007 20:33 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap dat dit voor sommigen een huis-tuin-keuken kwestie is, maar als ik heb de oplossing op allerlei manieren via Google e.d. proberen te vinden en helaas niet gevonden. Vandaar deze post.
De kwestie is dat ik nergens een tool kan vinden om fatsoenlijke knoppen te maken. Met photoshop wordt het te "rafelig" (ondanks mijn "bekwaamheid").
Wanneer dit topic hier misplaats is, dan mijn excuses daarvoor!
Dit gif-jes zijn uiteraard via Google te vinden, maar niet voor alle talen in dezelfde stijl. Vandaar dat ik het graag zelf wil kunnen doen.
Dus mijn enige vraag is: met welk tooltje maak ik knappe knoppen?

• Unneoetech
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-11-2025
Paint.net met .ico-plugin?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het is zo basic, of huis-tuin-keuken kwestie zoals jij het noemt, omdat betekent dat je jezelf wegwijs moet maken in een grafisch pakket. Mooie flashy icoontjes maak je niet met een druk op de knop. Je kan dus kiezen: 1. Tutorials volgen en zelf gaan prutsen totdat je wat moois hebt. 2. Kijken naar bestaande iconen pakketten die je kan aanschaffen (sommige zijn ook gratis).

Dit topic gaat dicht, vanwege basicheid. Ik zie nl. ook geen discussie uitkomen uit dit topic :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.