Toon posts:

FP 5315 valt telkens uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik heb nu 3 jaar een compaq FP5315 lcd monitor'(geen garantie dus ;) ) en ik heb er laatste tijd erg veel problemen mee;

zoals je in me titel kan lezen valt hij telkens uit, als ik opstart, als ik naar een site toe ga. maar als dit gebeurd gaat hij hierna ook niet meer aan en valt hij naar 2 sec. weer uit.

ik heb al een aantal dingen geprobeert met de instellingen zoals de refreshrate te verranderen en hier merkte ik dat als je hem op een hogere refreshrate zette dat hij sneller problemen geeft. ook als ik een spel oid wil spelen valt hij uit

is er iemand met een verglijkbaar probleem of gewoon een goede oplossing die me kan helpen :) ?

edit: ik heb het scherm trouwens ook al op 2 andere computers aangesloten dus het licht niet aan mijn computer

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 19:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
kickje

Verwijderd

Zet het scherm eens terug naar de factory defaults. Laatst een soortgelijk probleem, wel ander scherm, hiermee opgelost.

Verwijderd

Topicstarter
nee dit helpt ook niet :S

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
ander snoer proberen?

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

Verwijderd

Topicstarter
voedingsnoer al vervangen of bedoel je dat snoer het beeld stuurt(tja niet zo'n held in namen (A) )

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
ik doelde indd op voedingssnoer maar dat helpt dus niet.

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:08

Sa1

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:03:
voedingsnoer al vervangen of bedoel je dat snoer het beeld stuurt(tja niet zo'n held in namen (A) )
probeer het .. anders is ie gewoon stuk, nieuwe kopen.. klaar..dikke pech :)

Verwijderd

Topicstarter
nee, het is echt vervelend, want nu doet hij eht wel maar straks mis weer niet... toch maar nieuw scherm denk ik... :S
Pagina: 1