Toon posts:

Opstart probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik hoop dat dit in het goede forum staat anders graag een move.

Een vriend van mij heeft een pc die als je hem aanzet niet opstart. Heel vreem. Je hoort wel dat alle vinnen gaan draaien etc. maar er word niks geboot. Zelfs de Bios niet. Een hard-reset helpt ook niet. Het vreemde is dat als je hem een 5 tot 10 tal minuten in deze staat laat lopen en daarna een reset geeft hij WEL wil opstarten. Heeft iemand misschien een idee wat dit voor een probleem zou kunnen zijn. Kan het de voeding zijn? Heb nog nooit zoiets meegemaakt namelijk.

Alvast dank voor de eventuele reacties.

• carlino
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05-2024

carlino

GoT Mama

wat zijn de specs van dit systeem?

Heb je andere voeding al geprobeerd.. Ander geheugen.. Op laten starten zonder hd, floppy en cd/dvd drive.

18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!

Verwijderd

Zou je ook even de specs van z'n PC kunnen geven.

edit: te laat >:)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 18:24 ]

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

koude start probleem :? wss wel ^_^

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

Verwijderd

Topicstarter
specs: P4 1.7 Ghz 128 Mb win xp pro

Zal eens naar die voeding gaan kijken. Heb de pc zelf nog niet gezien. Bedankt voor de tips. Had de hangen en opstartproblemen troubleshooter wel gelezen maar dacht misschien dat iemand dit specifieke probleem kent.

tnx again

• carlino
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05-2024

carlino

GoT Mama

mja misschien ook een idee om er een extra geheugen erin te prikken :p dit lijkt me ook een beetje te weinig voor winXp.

Maar als ik alles nog een keer na lees denk ik toch dat het de voeding is.

18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!

• waspy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-07-2025
zelf ook eens gehad met de pc van mn baas.
Heb daar de CPU koeler goed schoongeblazen, alles een keer losgetrokken en vastgemaakt en wonder boven wonder deed ie het weer...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Michael Hill verwees al naar Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Had de hangen en opstartproblemen troubleshooter wel gelezen maar dacht misschien dat iemand dit specifieke probleem kent.
Sorry, maar dit is gewoon lui. Doe gewoon de moeite die Troubleshooter volledig stap voor stap door te nemen en je komt erachter. Dat behoort tot de basiszelfwerkzaamheid die we verwachten voor je een topic opent :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.