Toon posts:

ContentPlaceHolder update

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in C# ASP.NET een Webform dat gebruik maakt van een masterpage.

In een ContentPlaceHolder heb ik dus vervolgens de een formulier en wat content staan waar ook AJAX elementen in zitten. Als ik op submit klik wordt "protected void butSubmit_Click(object sender, EventArgs e)" aangeroepen en doe ik het een en ander met de variabelen.

Vervolgens wil ik een tekst op het beeldscherm weergeven, maar het formulier en de content die er stond wil ik niet meer zichtbaar laten zijn. Dus eigenlijk de ContentPlaceHolder leegmaken en de nieuwe content tonen.

Ik kom er echter alleen niet goed achter hoe dit moet. Ik heb al meerdere mogelijke oplossingen geprobeerd, maar het bereikte allemaal niet het gewenste resultaat :'(

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:24

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

De betreffende controls op Visible = False zetten.

Verder zal je meer met code moeten komen en duidelijker moeten zijn WAT je hebt geprobeerd wil je andere zinnige antwoorden gaan krijgen.

[ Voor 58% gewijzigd door gorgi_19 op 19-03-2007 16:21 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:26

TeeDee

CQB 241

- De verschillende content elementen in een Panel oid zetten en de Visibility daarvan switchen?
- Response.Redirecten naar een andere pagina?
- Toon eens wat code zoals je het nu hebt?

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Verwijderd

Topicstarter
Pfffff..... niet te geloven dit. Ik had van alles geprobeerd, ook o.a. om het in een Panel te zetten. Ik kreeg toen bepaalde fouten, er werkte iets niet. Nu 2 uur later, heb ik het nog eens een keer geprobeerd, nu gaat het vlekkeloos goed op de manier zoals het ook bedoeld is.

Toch bedankt voor jullie reacties!