Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Hi Xperiment] Meedenken en beslissen over Hi

Pagina: 1
Acties:
  • 830 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11 06:50
Hi Xperiment

Hi heeft nu al een tijdje Hi Xperiment geïntroduceerd, een sectie op de Hi site waarin je zelf mee kan beslissen over de toekomst van Hi. Ze laten je ook de nieuwe diensten van Hi uitproberen, voordat dit op de markt komt, zodat je hierover jouw mening kan geven. Dit is allemaal geheel kosteloos, tenzij anders aangegeven.

Zelf ben ik best blij met Hi Xperiment, gewoon om als eerst nieuwe diensten te proberen en het gevoel te hebben dat Hi ook echt iets doet met jouw mening/tips. Alleen is het best jammer dat het aanbod nu nog zo klein is (2 diensten)...

Wat vinden jullie van deze ontwikkeling? :)

Info Hi Site:
quote: hi site
Ben jij slim genoeg voor Hi Xperiment?

Benieuwd waarmee Hi over een half jaar de markt verovert? Wil je meedenken én beslissen over nieuwe producten en diensten van Hi? Doe dan mee met Hi Xperiment:
  • Maak als eerste kennis met nieuwe diensten
  • Gebruik ze gratis én geef je kritische mening
  • Deel je ervaringen met andere deelnemers van Hi Xperiment
Jouw mening telt! Schrijf je daarom nu in voor Hi Xperiment.

Ga naar Hi Xperiment
Om deel te nemen aan Hi Xperiment moet je zijn ingelogd voor Mijn Hi. Heb je nog geen Mijn Hi Account? Maak je eigen account aan.

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-11 22:19
brrrt schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:51:

Een goede marketing truc :)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Verwijderd

nils7 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:15:
[...]

Een goede marketing truc :)
Zegt iemand die bij t-mobile werkt :)

Verwijderd

brrrt schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:51:
Hi Xperiment

Hi heeft nu al een tijdje Hi Xperiment geïntroduceerd, een sectie op de Hi site waarin je zelf mee kan beslissen over de toekomst van Hi. Ze laten je ook de nieuwe diensten van Hi uitproberen, voordat dit op de markt komt, zodat je hierover jouw mening kan geven. Dit is allemaal geheel kosteloos, tenzij anders aangegeven.

Zelf ben ik best blij met Hi Xperiment, gewoon om als eerst nieuwe diensten te proberen en het gevoel te hebben dat Hi ook echt iets doet met jouw mening/tips. Alleen is het best jammer dat het aanbod nu nog zo klein is (2 diensten)...

Info Hi Site:

[...]
zoals je het stuk neerzet maar 1 conclusie: jij werkt bij kpn!

• brrrt
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 07:18:
[...]

zoals je het stuk neerzet maar 1 conclusie: jij werkt bij kpn!
Nah, eigenlijk niet. ;)
Ik studeer wel communicatie (en ben geïntresseerd in telefoons), en vind dit een mooie marketing actie (ik let er dus wat meer op).
Mijn vraag was gewoon of jullie het ook zo'n goede actie vinden, en of jullie er vertrouwen in hebben. :)

• _Brake_
  • Laatst online: 14-11 09:58
Ik heb me ook aangemeld, maar vind de 2 diensten nog niet bijzonder interessant.

Wat ik me afvraag en niemand binnen de KPN weet, is wat Hi Society is! In een paar voicemail sms berichten werd mij verteld dat ik hier nu onderdeel/lid :? van ben. Ik heb het ook een keer langs horen komen in een reclame van Hi. Anyone?

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

• brrrt
_Brake_ schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 09:42:
Ik heb me ook aangemeld, maar vind de 2 diensten nog niet bijzonder interessant.

Wat ik me afvraag en niemand binnen de KPN weet, is wat Hi Society is! In een paar voicemail sms berichten werd mij verteld dat ik hier nu onderdeel/lid :? van ben. Ik heb het ook een keer langs horen komen in een reclame van Hi. Anyone?
Ik kon dit vinden op prepay.nl
Vraag: Wat is dat, de Hi Society
Antwoord: Hi Society betekent dat je bij Hi altijd profiteert van de allerbeste aanbiedingen, uitnodigingen krijgt voor coole feesten en leuke gadgets. En het leuke is: je hoeft niks te doen om lid te worden, je krijgt ze automatisch omdat je klant bent van Hi.

[ Voor 4% gewijzigd door brrrt op 20-03-2007 21:24 ]

• brrrt
quote: Hi Xperiment
Vanaf 2 april gelden er nieuwe datatarieven voor KPN & Hi:

Surf&Mail KPN Mobiel en KPN Flexibel

Surf & Mail Instap: 5MB Bundel 4,95 pm
Surf & Mail Totaal: FUP, 9,95 pm

Hi Databundels:

Hi Soms Online: 2,50 per MB
Hi Regelmatig Online: 5MB Bundel 4,95 pm, daarbuiten 2,- per MB
Hi Eindeloos Online: FUP, 9,95 pm

Buitenland voordeelnetwerk: 10,- per MB
Buitenland overige netwerken: 25,- per MB

- De data snelheid is gelimiteerd tot 128 Kbps download / 64 Kbps upload.
- De voordeelopties kunnen worden stopgezet door te bellen 1200 (klantenservice). De voordeeloptie wordt na het einde van de lopende maand plus de eerste volle maand gestopt.
- Het is niet toegestaan deze abonnementen te gebruiken i.c.m. een laptop of voor Voice-over-IP diensten.
- Het bekijken van streaming video’s wordt apart in rekening gebracht.
- Op de FlatFee is een fair use policy van toepassing. Als een klant exponentieel (10x) meer verbruikt dan dat klanten met dit abonnement gemiddeld verbruiken, wordt de klant door KPN verzocht het verbruik te matigen.

Bron: http://hi.nl/web/show/id=94831/forumid=7/message=152
Vind het persoonlijk best een goede actie van Hi, nu zijn ze een grotere rivaal geworden van T-mobile, met de web&walk actie.
Ook tof om te zien dat er wat met je feedback gedaan wordt. :)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-11 15:22
Hi society is zeg maar de nieuwe slogan van Hi. Het is een nieuwe marketing-strategie. Hi (kpn dus) heeft onderzoek gedaan naar zijn doelgroep en is er achter gekomen dat ze een wat meer volwassen (18 tot zeg 25) willen bedienen en daarvoor is er een nieuwe 'merknaam' uitgevonden. Hi is nu Hi society en dat wordt de nieuwe marketingtechniek.

• _Brake_
Beetje late reactie, maar bedankt! Dit stond inderdaad ook in de smsjes. Ik ben benieuwd of het ook concreet iets inhoudt.
Morgoth schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:18:
Hi society is zeg maar de nieuwe slogan van Hi. Het is een nieuwe marketing-strategie. Hi (kpn dus) heeft onderzoek gedaan naar zijn doelgroep en is er achter gekomen dat ze een wat meer volwassen (18 tot zeg 25) willen bedienen en daarvoor is er een nieuwe 'merknaam' uitgevonden. Hi is nu Hi society en dat wordt de nieuwe marketingtechniek.
Volgens jou is het dus niet meer dan een andere naam voor Hi? Of zijn hier ook bovenstaande 'voordelen' aan gekoppeld in jouw ogen? :)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-11 03:09
brrrt schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:48:
[...]

Vind het persoonlijk best een goede actie van Hi, nu zijn ze een grotere rivaal geworden van T-mobile, met de web&walk actie.
Ook tof om te zien dat er wat met je feedback gedaan wordt. :)
Werd eens tijd zeg, zal iemand van Hi/KPN hebben meegelezen? ;)

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1926032

[ Voor 54% gewijzigd door Sir_Killalot op 03-04-2007 16:08 ]

• Sir_Killalot
Heb gister nog even met de helpdesk aan de foon gezeten om mn abo om te zetten naar Eindeloos Online, ik kreeg toen te horen dat dat al automatisch gedaan is als je een I-Mode/GPRS €7,50 bundel hebt :)

Ik krijg nu in mn saldo sms te zien hoeveel ik vebruikt heb en wat de waarde daarvan zou zijn als je geen abo hebt ipv hoeveel ik nog kan gebruiken van mn vroegere 10MB :)

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Sir_Killalot schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:31:
Heb gister nog even met de helpdesk aan de foon gezeten om mn abo om te zetten naar Eindeloos Online, ik kreeg toen te horen dat dat al automatisch gedaan is als je een I-Mode/GPRS €7,50 bundel hebt :)

Ik krijg nu in mn saldo sms te zien hoeveel ik vebruikt heb en wat de waarde daarvan zou zijn als je geen abo hebt ipv hoeveel ik nog kan gebruiken van mn vroegere 10MB :)
Dat laatste heb ik ook wel eens gehad, maar het ging dan ook wel fout op mijn factuur ;)

Welke bundel had je vroeger precies: een onbeperkt (10MB) i-mode voordeelbundel soms? Deze is inderdaad 7,50 (gaat bij kpn mobiel uit je tegoed), maar je wordt dan toch niet automatisch naar een bundel van 9,95 omgezet! (die als het goed is bij kpn niet uit je tegoed gaat)

[ Voor 5% gewijzigd door robert-630 op 04-04-2007 14:39 ]

• Sir_Killalot
Bij Hi werkt dat net ff iets anders ;)

En de helpdesk zei dat ik wel al omgezet was :)

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik had de helpdesk nog even gebeld, maar om een eindeloos online abo af te sluiten, zal je toch naar een telefoonwinkel moeten.

Komt op zich ook wel goed uit, kan ik gelijk een UMTS simkaart aanvragen.

• _Brake_
Volgens mij mag je deze abbo's niet koppelen aan een laptop :(

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Mag officiel bij geen 1 aanbieder. (Bij de een kan het wel, bij de ander niet)

• Sir_Killalot
RonnieB82 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:30:
Ik had de helpdesk nog even gebeld, maar om een eindeloos online abo af te sluiten, zal je toch naar een telefoonwinkel moeten.

Komt op zich ook wel goed uit, kan ik gelijk een UMTS simkaart aanvragen.
Tja, in mn saldo/vebruik SMSje word ook Eindeloos Online genoemd :)

• brrrt
weten jullie eigenlijk hoe 't zit met wat je wel- en niet mag? Omdat in de voorwaarden staat dat er geen streaming video's etc. bekeken mogen worden...

Mag je wel op sites als google maps en via nav4all gaan binnen de bundel? En hoe zit 't met youtube, is dat de streaming video, of kan dat wel (omdat 't een los filmpje is)?

• Sir_Killalot
Opera Mini, Google Maps, Gmail enz enz mag allemaal, van Youtube weet ik het niet zeker maar dat hoort ook gewoon bij dataverbruik denk ik :)

Denk dat ze met streaming video de filmpjes van bijvoorbeeld het journaal bedoelen die je via hun eigen mobiele startsite kan bekijken :)

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10 17:50
heb ook eindeloos online aangevraagd maar het lukt met niet om mijn nokia n80 via de ingebouwde mail client mijn email op te halen. Via Wlan lukt het wel dus je zou zeggen dat aan Hi ligt.

Iemand hier evaring mee?

hondennamen.info Openscheermes.nl

• th3
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 19:36

th3

Iemand enig idee hoeveel dagen het duurt voordat het internet verkeer wordt omgezet in Hi eindeloos? Ik heb vandaag de Hi eindeloos bundel aangevraagd via dat nummer.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 20:28

job

_Brake_ schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 09:42:

Wat het is? Een leuke woordgrap.
high society -> hi society

Een inhoudsloos iets dus. Een hi society is niets meer dan een verzameling mensen die via hi bellen.

• Sir_Killalot
kaiiestan schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 12:59:
heb ook eindeloos online aangevraagd maar het lukt met niet om mijn nokia n80 via de ingebouwde mail client mijn email op te halen. Via Wlan lukt het wel dus je zou zeggen dat aan Hi ligt.

Iemand hier evaring mee?
Misschien laten ze geen POP3 verkeer door?

• kaiiestan
Sir_Killalot schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:19:
[...]

Misschien laten ze geen POP3 verkeer door?
Nope daar lijkt het wel op, helaas krijg ik msn ook niet online. Wel is het me gelukt om via een laptop te internetten.

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 20:29
4. Bij gebruik in het buitenland en voor streaming audio en video verkeer worden extra verkeerskosten in rekening gebracht.

:X

bij Hi Eindeloos Online

[ Voor 14% gewijzigd door mregeling op 12-04-2007 11:12 ]

• Sir_Killalot
kaiiestan schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:45:
[...]

Nope daar lijkt het wel op, helaas krijg ik msn ook niet online. Wel is het me gelukt om via een laptop te internetten.
MSNen op je mobiel/PDA kan heel simpel via mobile.live.com :)

(is een andere site dan die je op je PC te zien krijgt)

• kaiiestan
Sir_Killalot schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:00:
[...]

MSNen op je mobiel/PDA kan heel simpel via mobile.live.com :)

(is een andere site dan die je op je PC te zien krijgt)
Me nokia N80 opent de site met de messenger niet :(

• Sir_Killalot
kaiiestan schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:45:
[...]

Ik zou toch nog ff naar je mail instellingen kijken want volgens deze site zou POP3/SMTP wel moeten werken :)

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Sir_Killalot schreef op maandag 16 april 2007 @ 12:11:
[...]

Ik zou toch nog ff naar je mail instellingen kijken want volgens deze site zou POP3/SMTP wel moeten werken :)
Ik denk dat ze daar alleen de imode pop3 en smtp servers mee bedoelen...

Ik heb mijn XS4all instellingen in mijn w880i ingevoerd, en die geeft aan dat hij de server niet kan vinden. (ik kan uiteraard wel surfen e.d.)
zelfs met smtp verificatie krijg ik het niet voor elkaar om een mail te versturen.

en dat vind ik dus wel een beetje jammer... mocht dit werken, dan zou ik een onbeperkt abo nemen, nu blijft het waarschijnlijk bij het basis abo.

[ Voor 11% gewijzigd door GeleFles op 16-04-2007 18:36 ]

Verwijderd

Kan iemand van jullie op het xperiment forum komen? Ik bounce elke keer terug naar de inlogpagina...

Ik gebruikte een tijdje 'laat zien waar je bent' op hyves, alleen is die inmiddels kapot. Wou vragen wat ermee aan de hand was.

• _Brake_
Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 15:54:
Kan iemand van jullie op het xperiment forum komen? Ik bounce elke keer terug naar de inlogpagina...

Ik gebruikte een tijdje 'laat zien waar je bent' op hyves, alleen is die inmiddels kapot. Wou vragen wat ermee aan de hand was.
Het kan weer! En er is weer een nieuwe: synchroniseren van contacten zodat je altijd een backup hebt :)

Pagina: 1