Hi Xperiment
Hi heeft nu al een tijdje Hi Xperiment geïntroduceerd, een sectie op de Hi site waarin je zelf mee kan beslissen over de toekomst van Hi. Ze laten je ook de nieuwe diensten van Hi uitproberen, voordat dit op de markt komt, zodat je hierover jouw mening kan geven. Dit is allemaal geheel kosteloos, tenzij anders aangegeven.
Zelf ben ik best blij met Hi Xperiment, gewoon om als eerst nieuwe diensten te proberen en het gevoel te hebben dat Hi ook echt iets doet met jouw mening/tips. Alleen is het best jammer dat het aanbod nu nog zo klein is (2 diensten)...
Wat vinden jullie van deze ontwikkeling?
Info Hi Site:
Hi heeft nu al een tijdje Hi Xperiment geïntroduceerd, een sectie op de Hi site waarin je zelf mee kan beslissen over de toekomst van Hi. Ze laten je ook de nieuwe diensten van Hi uitproberen, voordat dit op de markt komt, zodat je hierover jouw mening kan geven. Dit is allemaal geheel kosteloos, tenzij anders aangegeven.
Zelf ben ik best blij met Hi Xperiment, gewoon om als eerst nieuwe diensten te proberen en het gevoel te hebben dat Hi ook echt iets doet met jouw mening/tips. Alleen is het best jammer dat het aanbod nu nog zo klein is (2 diensten)...
Wat vinden jullie van deze ontwikkeling?
Info Hi Site:
quote: hi siteBen jij slim genoeg voor Hi Xperiment?
Benieuwd waarmee Hi over een half jaar de markt verovert? Wil je meedenken én beslissen over nieuwe producten en diensten van Hi? Doe dan mee met Hi Xperiment:Jouw mening telt! Schrijf je daarom nu in voor Hi Xperiment.
- Maak als eerste kennis met nieuwe diensten
- Gebruik ze gratis én geef je kritische mening
- Deel je ervaringen met andere deelnemers van Hi Xperiment
Ga naar Hi Xperiment
Om deel te nemen aan Hi Xperiment moet je zijn ingelogd voor Mijn Hi. Heb je nog geen Mijn Hi Account? Maak je eigen account aan.