Toon posts:

[php form activex] hulp gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De volgende situatie

Ik heb een html/php formulier gemaakt waarin ik een tekst vak heb, achter dit tekst vak zou ik een knop willen plaatsen waarmee je extra vak van ditzelfde tekst vak ik beeld krijgt, dit wil ik echter doen zonder een pagina reload, en ook dat je dit dus oneinig kan herhalen.

Dit zou moeten kunnen met activex, maar ik kan nergens een voorbeeld vinden hoe dit simpel gezegd dan zou moeten

Iemand tips of links waar ik een voorbeeld van zo'n oplossing kan vinden.

Heb al op google gezocht en op msdn maar ik kan de goede pagina blijkbaar niet vinden.

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
javascript is wat je zoekt.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

een vakje heet een input en als je het zonder een pagina reload, dan moet je kijken naar client-side mogelijkheden zoals Javascript. Die tips bij elkaar levert met [google=JS dynamic add extra input] genoeg info inclusief kant-en-klare oplossingen.

Met bovenstaande tip(s), ga jij zelf je probleem kunnen oplossen. Dit forum is niet bedoeld voor simpele beginnersvragen, dus vandaar dat deze dichtgaat. Succes verder :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.