Toon posts:

Vista Onduidelijk wie heeft antwoord?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Er staat zo giga veel info op internet over Vista, dat ik er niet meer uitkom! De een1 zegt dit, de ander dat..... Wie kan mij antwoorden geven op de volgende vraag??

Ik zit er echt aan te denken om Vista Ultimate te kopen, ik heb de beta versie gehad om te kijken of het zou bevallen en mijn mening is super. Er wordt met zoveel termen gegooid mbt de licenties en voorwaarden enz. zoals OEM, FPP, DSP?? en nog meer.
Nu een hele duidelijke vraag:

Stel ik koop samen met iemand de Vista Ultimate Legaal in de winkel en split de kosten, kan ik deze versie dan wel net zo vaak installeren als ik wil en ook op andere computers? Of gaat dit ook problemen opleveren? Gaat dit 10x goed en dan weer een nieuwe kopen? Of is deze versie dan hetzelfde als XP m.b.t. installatie/activering?

Alvast bedankt voor de reactie!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nee, één licentie mag je op één computer tegelijk gebruiken.

edit: ok, ik weet niet of er site licences zijn o.i.d. maar ik ga even uit van een normale retail-licentie

[ Voor 48% gewijzigd door Wortelsoep op 19-03-2007 15:18 ]

Verwijderd

Nee dit kan en mag niet.

1 licentie per computer.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit staat toch allemaal uitgelegd in de Windows Clients Vista FAQ?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Nog een opmerking na van Outerspace:
Dat is niet correct Wilko :) Een retail en een OEM versie mag je op 1 pc gebruiken. Een licentie wil niet betekenen dat het voor 1 pc is, maar kan ook voor 50 pc's zijn ;)

[ Voor 3% gewijzigd door elevator op 19-03-2007 16:28 ]

Dit topic is gesloten.