msi kt3 ultra full raid bios

Pagina: 1
Acties:

• Scout77
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-05 11:14
Ik heb mijn oude kt3 in gebruik als file server en nu wil ik uitbreiden en de full raid gebruiken ipv de light versie die standaard in de bios zit. Ik heb al het nodige gezocht en gepost op andere fora maar alle sites/files staan niet meer op het net of is een oude versie van de bios.
  • de 5.7 bios mod van lumberjacker.de kan ik niet vinden (site is kaal)
  • de 5.6 bios mod (site er wel maar files weg)
  • alleen nog een oude 5.4 bios kunnen vinden maarja dan heb ik geen support meer voor mijn proc.
dus als iemand hem nog ergens heeft staan, graag.

Lekker belangrijk

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-05 15:36

vinnie1908

Appel != peer

meuktracker: MSI KT3 Ultra 5.7

Via de meuktracker vind ik deze, de 5.7 op de MSI site

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• Scout77
Scout100 = Scout77 ;) Maar dat maakt niet uit.

Helaas heeft de standaard bios van MSI gaan full raid. Ook de link die daar stond werkt trouwens niet. Had ik nog niet vermeld.

Lekker belangrijk

• Scout77
Het heeft even geduurd maar ik heb ze toch gevonden, dat wilde ik hier dan toch ook even melden voor iemand die in de toekomst deze bios wil gebruiken.

De Lumberjack bios voor verschillende MSI moederborden met een bios die mogelijk maakt om de IDE connectors te gebruiken als full raid en voor het gebruik als normale UDMA

Bios:
http://storage-raid-forum...load/index.php?url=&cid=7
Raid drivers:
http://storage-raid-forum...oad/index.php?url=&cid=12

Al deze info is te danken aan Copacetic op het PC Perspective Forum

Lekker belangrijk

Verwijderd

Flash je zo'n ding dan naar een PRO versie ofzo of was er gewoon iemand die dit ontdekt had ?

• Scout77
Jumberjacker heeft de full version van de promise raid mogelijk gemaakt met die bios. Geen idee hoe hij dat precies heeft geregeld. Zelf gebruik ik nu de UDMA versie, dus gewoon twee extra IDE's erbij.

Lekker belangrijk

Pagina: 1