[Vista] Gezocht: software om systeem te onderhouden *

Pagina: 1
Acties:

• CrazyJoker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10-2024
Hey mensen,

Ik zoek al een tijdje een programma zoals system mechanic of systemworks die onder vista kan draaien. Maar ik zoek wat advies wat het beste systeem onderhoud programma uit is die onder vista kan werken...System mechanic loopt bij mij vast onder update als ik een trail doe van 30 dagen :? en snap niet hoe het kan maar ja. Hoop dat ik strax wat wijzer wordt

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Crap Cleaner doet het goed hier :)

Maar eigenlijk is Vista vrij zelf onderhoudend, itt de FP berichten.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• ChkDsk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-07 11:10

ChkDsk

Beter laat dan morgen

ccleaner en portie verstand doen wonderen.

draai Avast! free onder x64 maar heb nog geen meldingen van gedetecteerde threats gehad... Dat kan natuurlijk ook weer 2 dingen betekenen.

Persoonlijk vind ik het zogenaamd onderhouden van je systeem nogal overhyped maar ok. Als je crap op je PC krijgt doe je dat vaak toch echt zelf. ;)

• Iet
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2025

Iet

ChkDsk schreef op maandag 19 maart 2007 @ 11:34:
Persoonlijk vind ik het zogenaamd onderhouden van je systeem nogal overhyped maar ok. Als je crap op je PC krijgt doe je dat vaak toch echt zelf. ;)
Grappenmaker :) Als je een systeem meer dan 1u/dag en voor meer dan 1 ding gebruikt, zul je een keer een 'verslibde' installatie krijgen... punt... ongeldige verwijzingen, niet geheel verwijderde programma's, etc...

I use a <insert heavy config>."Dude! Solitaire must load like instantly"

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Dit valt meer onder Client Software Algemeen, ik verplaats je topic dan ook even en voer even een titelchange uit. :)

Signature

• ChkDsk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-07 11:10

ChkDsk

Beter laat dan morgen

Iet schreef op maandag 19 maart 2007 @ 11:46:
[...]

Grappenmaker :) Als je een systeem meer dan 1u/dag en voor meer dan 1 ding gebruikt, zul je een keer een 'verslibde' installatie krijgen... punt... ongeldige verwijzingen, niet geheel verwijderde programma's, etc...
Ja maar om daar nou allerlei shit voor te installeren... %temp% leeggooien, schijfopruiming, en gratis registertooltje is vaak ruim voldoende.
Pagina: 1