De laatste tijd merk ik dat ik GPS navigatie toch wel zou kunnen gebruiken. Vooral aangezien ik dit jaar naar Frankrijk ga met de auto.
Aangezien ik een echte Nederlander ben, wil ik er niet teveel geld aan uitgeven.
Het maakt mij bijvoorbeeld niet uit dat ik een "overjarige" gsm heb.
Ik wil dus kijken naar een 2e hands PDA of GSM, waar ik navigatiesoftware op kan installeren. Het liefst met ingebouwde GPS ontvanger, maar een losse (bluetooth) adapter is ook geen probleem.
Alleen, ik heb geen idee naar welke types GSM of PDA's ik moet zoeken.
Ik heb nog een Palm M500 liggen, maar voor zover ik weet is navigatie met zo'n ding niet echt mogelijk.
Iemand tips? Ik heb al een gsm + abbo van mijn werk, dus ik hoef geen nieuw abonnement.
Het liefst zou ik een kleine smartphone willen, ik dacht aan max 150-200 euro.
Aangezien ik een echte Nederlander ben, wil ik er niet teveel geld aan uitgeven.
Ik wil dus kijken naar een 2e hands PDA of GSM, waar ik navigatiesoftware op kan installeren. Het liefst met ingebouwde GPS ontvanger, maar een losse (bluetooth) adapter is ook geen probleem.
Alleen, ik heb geen idee naar welke types GSM of PDA's ik moet zoeken.
Ik heb nog een Palm M500 liggen, maar voor zover ik weet is navigatie met zo'n ding niet echt mogelijk.
Iemand tips? Ik heb al een gsm + abbo van mijn werk, dus ik hoef geen nieuw abonnement.
Het liefst zou ik een kleine smartphone willen, ik dacht aan max 150-200 euro.
[ Voor 5% gewijzigd door MartijnA3 op 19-03-2007 11:49 ]