Winamp: tekst over video

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-02-2024
is het mogelijk met winamp of een ander programma tekst te laten verschijnen over full screen video(af en toe/continu/wisselende tekst)?

dit zou dan gebruikt worden bij video projectie...

alvast bedankt

Tim

Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:15
moet dit op vaste ogenblikken gebeuren? want dan kan je gewoon een ondertiteling file maken....

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
wel euhm

het zouden verschillende video achter elkaar zijn, waar telken hetzelfde op moet komen, erges links of rechts onderaan of zo

als je subtitle files gebruikt, dan moet je die per video terug laden lijkt me...

Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:15
dat lijkt mij wel ja... maar hoe het anders moet (zonder die text in je video te plaatsen) zou ik helaas ook niet weten. Je zou nog kunnen kijken om video in een website te maken met een div er over heen. Maar die kan je dan weer niet fullscreen draaien.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Kebab
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
denyos schreef op maandag 19 maart 2007 @ 14:43:
dat lijkt mij wel ja... maar hoe het anders moet (zonder die text in je video te plaatsen) zou ik helaas ook niet weten. Je zou nog kunnen kijken om video in een website te maken met een div er over heen. Maar die kan je dan weer niet fullscreen draaien.
Volgens mij is het niet mogelijk objecten bovenop een video/flash etc bestand te plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
dat het niet mogelijk was zat al in mijn hoofd

dusja, ik ga alle video's achter elkaar zetten en monteren met video deluxe, zo render ik er gwn de tekst over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 21:24
Je zou het ook kunnen proberen met karaoke-bestanden.. Heb het wel eens ergens gezien, al zou ik zo 1-2-3 niet meer weten waar..
Pagina: 1