[Vista] terug naar XP en dan mail

Pagina: 1
Acties:

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:33
SInds eenige tijd draai ik VIsta op mijn laptop alleen dit bevalt niet goed. (vast lopers niet de juiste drivers en nog een aantal klachten).

Nu is het zo dat in Vista Windows mail zit en in XP outlook express. Hoe krijg ik nu mijn mail van Windows Mail over naar Outlook Express of eventueel Outlook 2003?

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-04 14:39
Je kan ze toch selecteren en slepen naar een andere schijf? En als je Xp weer heb geinstalleerd sleep je ze weer terug naar je inbox...

Weet niet als het in Vista werkt, maar andere versies wel..

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 11:00
Jieve schreef op maandag 19 maart 2007 @ 11:53:
Je kan ze toch selecteren en slepen naar een andere schijf? En als je Xp weer heb geinstalleerd sleep je ze weer terug naar je inbox...

Weet niet als het in Vista werkt, maar andere versies wel..
Converteren naar Outlook 2003, dan wordt er een PST bestand gemaakt en dat pst bestand kun je ook openen in Outlook2003 op XP.

• Dracula
Ja kan je Windows mail converteren naar Outlook?, dat kon ik dus nergens duidelijk terugvinden vandaar mijn vraag.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over mail clients horen thuis in Officesuites en -software - ik verplaats je topic eventjes :)

Windows Clients >> Officesuites en -software

• Dracula
Windows mail kan ik dus niet omzetten naar outlook 2003, iemand nog een ander idee?

Oke laat maar, ben er al achter, het is niet zo zeer importeren in outlook maar in Windows mail de optie exporteren gebruiken.

[ Voor 44% gewijzigd door Dracula op 29-03-2007 15:31 ]

• Diamon
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Dracula schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:28:
Windows mail kan ik dus niet omzetten naar outlook 2003, iemand nog een ander idee?

Oke laat maar, ben er al achter, het is niet zo zeer importeren in outlook maar in Windows mail de optie exporteren gebruiken.
Wil je aangeven hoe je dat gedaan hebt, ik zit nu met hetzelfde probleem (Vista Windows mail > XP Outlook 2003).

And The Only One

Pagina: 1