Toon posts:

[Office 2007] Agenda trouble

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik hier een exchange server om de agenda's bij te houden. alle agenda's staan in 1 grote agenda, waar je met behuld van codes en een filter, iedereen een eigen agenda krijgt.

bijvoorbeeld, als je (HTN) in het subject zet, verschijnd hij in mijn "agenda" door middel van een filter.

echter, dit is een filter en geen agenda, sommige mensen willen hun agenda op hun PDA/telefoon hebben. hier heb ik dus een apparte agenda voor nodig. echter ik heb alleen filters, mensen die nu willen syncen, krijgen nu dus de hele agenda van iedereen. en PDA/Telefoons kunnen niet filteren, hou je over: een grote troep van afspraken.

weet iemand hoe ik een filter in een agenda kan veranderen zodat je dus alleen je eigen agenda ziet?

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 24-07 08:05

Boss

+1 Overgewaardeerd

Bij de meeste PDA's kan je toch opgeven dat ze alleen afspraken met een bepaalde categorie moeten synchroniseren? Misschien kan je daar iets mee?

offtopic:
Waarom nietgewoon iedereen een eigen agenda? Dit is een beetje zonde van Exchange om het zo te gebruiken, nog afgezien van de imho totale onpractische werking.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het niet ingesteld. maar mijn baas wil wel dat het zo blijft.

die optie heb ik niet gevonden. maar igg de meeste tels hier hebben het niet.

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Is de vervolgvraag waarom 'de baas' dit wil :)
[edit]
Verduidelijking: Misschien is er wel een betere/handigere/nettere manier om hetzelfde doel te bereiken

[ Voor 51% gewijzigd door TheRookie op 19-03-2007 10:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
sja, hij vind het gemakelijk, en voornamelijk "idiotproof"
moet ik hem gelijk in geven, is zeker nodig hier :P

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 24-07 08:05

Boss

+1 Overgewaardeerd

Het is nu misschien idiotproof, maar je mist compleet alle voordelen van Exchange met iedereen een eigen agenda. En nu werken jullie blijkbaar niet met zoveel mensen, maar wat als dat in de toekomst meer wordt? Dan ben je het overzicht echt wel kwijt op deze manier.

En als het argument is dat de baas graag 1 overzicht wil met alle afspraken dan zijn daar vast wel andere oplossingen voor!

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Topicstarter
het is verholpen. dank iedereen voor zijn input.

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Misschien zou je voor anderen die met hetzelfde of een vergelijkbaar probleem zitten ook zo vriendelijk willen zijn de door jou gebruikte oplossing te posten ?

Verwijderd

Topicstarter
met een honkbalknuppel iedereen ervan overtuigen dat ze toch gewoon mensen moeten uitnodigen via de daarvoor bestemde knop.

het uitvoeren van deze oplossing is op eigen risico!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

d:)b _/-\o_ :Y
Pagina: 1